Succéturnén förlängs! Sissela Kyle´s humorsatsning ”Härifrån te Metbäcken” med Kjell Åke Myra i huvudrollen -på turné våren 2015.

-Totalt besöker man 18 orter under vårturnén 2015 och för första gången gästar föreställningen Stockholm ”Scalateatern” den 15/3 och Göteborg ”Lisebergsteatern” den 25/3 (Se hela turnéplan nedan)

Sissela Kyles humorsatsning ”Härifrån Te Metbäcken” med Kjell Åke i Myra i huvudrollen har blivit en stor publiksuccé och spelas just nu för slutsålda hus runtom i hela Värmland! Det blir en stor dos humor och komik blandat med musik i humorföreställningen ”Härifrån te Metbäcken” regisserad av Sissela Kyle med Kjell-Åke Myra i huvudrollen!

”Härifrån te Metbäcken” har blivit en fantastisk publiksuccé med 26 utsålda förställningar på 19 orter runtom i hela Värmland! Biljetterna till vårturnén släpps den 28 oktober via www.ticnet.se

Kjell Åke i Myra är även aktuell med singeln "Hugger Ved Som En Gud" (Lyssna klicka här) text & musik Johnny Steen med musiken från föreställningen "Härifrån Te Metbäcken"

Om Kjell Åke Myra:

Kjell Åke Myra född och uppväxt i Myra, Metbäcken. En liten by i Torsby kommun i Värmland. Kjell-Åke har spelat i flertalet revyer och uppträtt sedan mitten av 80-talet. 2007 medverkade han på komikerfestivalen på Fridolf Rudin museét i Munkfors, samtidigt som Bosse Parnevik tog emot årets pris. Kjell-Åke uppträdde på Bosses 70-årskalas tillsammans med b.la. Uffe Larsson och Kjell-Åke blev då erbjuden en plats i Uffe´s sommarrevy som blev en stor succé! Nu debuterar värmländske Kjell-Åke Myra i huvudrollen med humorföreställningen ”Härifrån te Metbäcken” regisserad av Sissela Kyle!

Biljetter via Ticnet ticnet.se

Turnéplan: ”Härifrån te Metbäcken” våren 2015!

31 januar  Kristinehamn, Christinateatern

1 januari  Åmotsfors, Folkets Hus

7 februari  Karlstad, Scalateataern – Extraföreställning insatt kl.16.00. Slutsåld kl.19.00!

8 februari  Munkfors, Förenings & Konf.center

21 februari  Torsby, Frykenskolans Aula

27 februari  Deje, Folkets Hus

28 februari  Arvika, Ritz