"The best of Christer Sjögren - Amazing Grace" på konserthusturné hösten 2024!

"The best of Christer Sjögren - Amazing Grace" på konserthusturné hösten 2024!

Christer Sjögren tar "The best of Christer Sjögren - Amazing Grace" till landets konserthus hösten 2024. Vårens stora publiksuccé med Amazing Grace turnén i några väl valda kyrkor runt om i landet gav mersmak. Nu är det klart att turnén utökas med "The best of Christer Sjögren - Amazing Grace".

Christer kommer denna gången att bjuda på det bästa från sin karriär med bl a låtar från Vikingarna, Elvis, Sinatra m.m. En kväll med allt från ”My Way” till ”Ljus och värme”. Med sig har han orkester under ledning av Peter Mjörnestrand och den fantastiska sångerskan Anna Werner.

- Responsen under våren har varit fantastisk. Vi har nu samlat bandet och Anna Werner är med oss för en ny turné. Vi ser fram emot att möta publiken till hösten igen och denna gången i några av landets större konserthus. Säger Christer Sjögren.

Premiär för "The best of Christer Sjögren - Amazing Grace" blir det den 27:e september i Kalmar och totalt 12 orter runt om i landets konserthus får besök av turnén, med final i Halmstad den 3:e november 2024.

Turnéplan: "The best of Christer Sjögren - Amazing Grace" hösten 2024:
27/9 Kalmarsalen, Kalmar
28/9 Pigalle, Nässjö
29/9 Växjö KH
9/10 Jubileumsteatern, Mariestad
10/10 Vara KH
18/10 Galaxen, Borlänge
19/10 Sjöängen, Askersund
20/10 Scalateatern, Karlstad
31/10 Kulturkvarteret, Kristianstad
1/11 Stadionmässan, Malmö
2/11 Ystad teater
3/11 Halmstad teater

Biljetterna är släppta via: hipemusic.se

Pamala Produktion är nu H.I.P.E. Music AB. I över 15 år har de producerat shower och konserter runt om i landet. Tusentals
människor har sett företagets live- och tv-produktioner, med några av Sveriges mest älskade artister som, Christer Sjögren, Magnus Carlsson, Marlene Ernman m.fl.
H.I.P.E. Music levererar också professionell underhållning till företag i alla format och skräddarsyr
event - allt ifrån det mindre evenemanget till det stora med flera scener, teknik och Sveriges bästa artister. Ytterligare info via: www.hipemusic.se

H.I.P.E. MUSIC

PR: WERECKI PROMOTION