TJEJTRION I ROCKABILLY FABULOUS KNOCKAR MED POPULÄRA LÅTEN ”WOMANKIND”!

TJEJTRION I ROCKABILLY FABULOUS KNOCKAR MED POPULÄRA LÅTEN ”WOMANKIND”!

Rockabilly Fabulous är Frida Brunzell, Ann Björling och Beatrice Robertsson. Tillsammans bildar de supertrion Rockabilly Fabulous som på kort tid gjort viral succé med sin tolkning av Roxette´s “The Look”. Nu är de aktuella med egna låten ”Womankind” som fått en fantastisk start och spelas redan flitigt på Sveriges Radio P4 och nyligen medverkade de i TV4s Bingolotto.

Trion är erfarna artister som alla anlitats av Sveriges artistelit och medverkat i en rad folkkära TV-program som körsångerskor genom åren. Nu tar de steget fram och debuterar med det egna bandet Rockabilly Fabulous med ösig rockabilly i toppklass – i en modernlyxförpackning!

Lyssna: "Womankind" (Spotify) Klicka här…

Downloads: (WAV/MP3 för promotion) klicka här…

Turnéplan:

4 maj Blåljusgalan, Cirkus, Stockholm.

18 maj Sollentuna.

5 juni Smaka på Stockholm

1 augusti Larmtorget, Kalmar.

Läs mer via: www.rockabillyfabulous.com

Pressinfo, downloads ytterligare info se: www.werecki.com

MUSIKANTERIET & MTA PRODUCTION

Presskontakt:

Rickard Werecki tfn:0707178008 pr@werecki.com Werecki Promotion Company www.werecki.com