Ola Axman, IBL

Tungviktsmöte på Intiman! ”King Of Comedy” och ”King Of Piano” - Lennie Norman vs Robert Wells i nya showen ”Stand Up - Sit Down”. Sverigepremiär 16 februari.

Nästa vecka blir det storpremiär på Intiman för nyskrivna musikaliska humorshowen med Robert Wells och humorlegendaren Lennie Norman i spetsen. Deras nya gemensamma show bjuder på flertalet överraskningar, avslöjanden med härliga anekdoter de båda upplevt genom åren, fyllt med mycket musiken och sylvass humor! Nu får publiken möta ”King Of Comedy” och ”King Of Piano” för första gången i nyskrivna showen ”Stand Up - Sit Down”. På scen har de med sig ”The Vocalettes”, tre oerhört välsjungande damer, samt Robert Wells Trio. Det kommer att bjudas på en oförglömlig show med mycket humor, anekdoter och 100 % Jazz Boogie & Swing.

Just nu repeteras det för fullt på Intiman i Stockholm!

- Lovar att jag ska spela fortare än nånsin och tangenterna kommer att glöda, det ska koka i lokalen, svänga en och annan boogie från höger till vänster, jag ser svart och vitt, det ska överraskas med allt och lite till, jag avslöjar inte mer idag, ler Robert Wells bakom flygeln.

- Jag har vässat, slipat och vänt på allt det roligaste jag har samlat på mig i lådan, den långhårige ska inte strykas medhårs och jag kommer inte heller att stå still en sekund, ser fram emot allt, skrattar Lennie från loge två.

Sverigepremiären äger rum den 16 februari på Intiman i Stockholm och spelas fram till den 11 mars 2017. Biljetterna bokas via www.showtic.se eller telefon 0771-134300.

Läs mer via: http://showtic.se/forestallningar/norman-wells

Ytterligare info pressbilder se: www.werecki.com

2ENTERTAIN

Presskontakt: Rickard Werecki, pr@werecki.com, 0707-178008, Werecki promotion company, www.werecki.com