Wimab Evenemang ny huvudsponsor till Företagardagarna 2019

Från och med 2019 blir Wimab huvudsponsor till Företagardagarna. Företagardagarna arrangeras i Lindab Arena 10–11 maj i Ängelholm av Ängelholms Näringsliv AB.

Företagsmässan för alla branscher med fri entré för besökarna. Företagardagarna är regionens största näringslivsmässa och är en årlig återkommande mässa med drygt 220 utställare och ca 8000 besökare på två dagar är detta en unik mötesplats.

– Vår mission är att se människor utvecklas och stärkas, så när frågan kom om att bli Företagardagarnas nya huvudsponsor fanns det ingen tvekan, säger Johan Järlmo, en av ägarna och VD för Wimab Evenemang

– Målet när vi går in i detta samarbete är att engagera, utveckla och bidra med vår kunskap och på så vis ge tillbaka till Nordvästra Skånes näringsliv, fortsätter Johan Järlmo.

Camilla Emring, marknads och kommunikationschef hos Wimab:

– Vi är otroligt glada att Wimab är en av eventets största partner. Vår målsättning med vårt engagemang är att gynna näringslivet med kunskap, glädje och ny energi. Att vi tillsammans och med långsiktiga satsningar på de företag som finns i regionen göra skillnad i det samhälle där vi verkar.

– Vi tycker att det är spännande att få in Wimab som en ny partner för evenemanget. Vi ser synergier i samarbetet som gynnar både näringslivet och våra medborgare i regionen, säger projektledarna för mässan Louise Modig och Anna Berglund.

Navid Modiri & Frida Boisen kommer till mässan

En del av samarbetet är att matcha rätt talare till rätt tillfälle. Till mässan i maj kommer populära Navid Modiri, kreatör, artist, föreläsare och samtalsaktivist som arbetar med samtalet som verktyg och hur vi kan bli bättre på att prata med och lyssna på varandra.

"Navid är en magisk lyssnare och talare, han har högt intellekt och det är alltid spännande att föra ett samtal med honom. Hans förmåga att leda samtal är exceptionell."
- Alexander Pärleros - Entreprenör, föreläsare och grundare av Framgångspodden

"Navid är oförskräcktheten. De svåra ämnenas förenklare. All förändring mot bättre börjar med att våga möta det vi bär i bröstet. Jag har mött tre människor gör det. Mamma, Kristian Gidlund och Navid Modiri."
- Per Holknekt - entreprenör och föreläsare

Frida Boisen besöker också Företagardagarna, Frida är VP och Digital chef för Bonnier Magazines & Brands och har en lång bakgrund inom medievärlden. Hon är världsmästare på sociala medier och vet allt om hur du slår igenom mediebruset och blir framgångsrik med nya digitala möjligheter!

Hon är författaren bakom boken "Digital Succé” och uppföljaren "Digital Passion - så blir du en vinnare med sociala medier".

"Frida är ett fullblodsproffs. Kompetent och inspirerande. En grym föreläsning!
Jag blir lika glad och inspirerade varje gång jag träffar henne och min känsla delades av alla andra som lyssnade på Frida igår"

Arturo Arques, Swedbank

"Om ni har möjlighet att lyssna till Frida Boisen så gör det! Underbar dragning av likasinnad, inspirerande och grymt duktig digital stjärna! Tack!"
Thérèse Lundquist, Bergendahls

Träffa oss i monter 52

Om du vill boka in en föreläsare, inspiratör eller talare till företaget eller för en större samling åhörare kan det kännas svårt att veta vart du ska börja. Vilken föreläsare är bäst och hur går man tillväga för att boka föreläsningen?

Då är du varmt välkommen att kontakta oss!