Wolters Kluwer - del av mässan Ekonomi & Företag

Den 1–2 i december går branschmässan Ekonomi & Företag av stapeln. Under två fullspäckade dagar samlas ekonomi- och redovisningsbranschen på Kistamässan i Stockholm. Det återkommande eventet genomförs för tionde året i rad, och över 80 ledande organisationer och aktörer sluter upp. I år beräknas cirka 3 000 besökare vara på plats, redo för inspirerande dagar.

– Det är väldigt roligt att återigen vara en del av Ekonomi & Företag. Vi har ett långvarigt deltagande bakom oss och mässan är en betydelsefull mötesplats för nätverkande och kunskap. I år, precis som tidigare år, är vi på plats med både monter och experter som håller föredrag, säger Lena Tärneld, eventansvarig på Wolters Kluwer.

I Wolters Kluwers monter finns produkt- och skatteexperter, det vankas frågestund, tävling och presentation av den molnbaserade plattformen Capego - och framför allt det senaste tillskottet Capego Skatt. Dessutom är flera experter från finsit på plats som visar hur man enkelt kan förvandla bokföringsdata till visuella, lättförståeliga rapporter.

– Det är alltid lika kul att få möta branschen på riktigt, att prata om behov, byråstöd, digitala verktyg och andra aktuella ämnen. Mässan är en samlingspunkt där vi kan dela information och få inspirerande utbyte med resten av branschen, säger Lena Tärneld.

Programpunkterna duggar tätt under mässans två dagar, där Wolters Kluwers skatteexpert Jan-Erik Persson, liksom tidigare år, är en av talarna. Jan-Erik kommer att hålla föredrag med fokus på skattenyheter samt skattepliktiga förmåner. Mellan föredragen finns Jan-Erik på plats i montern för att svara på skattefrågor och dela med sig av kunskap och insikter.

Josefin Holmberg, ansvarig för Ekonomi & Företag ser fram emot att kunna välkomna branschen.

– Digitala event i all ära, men det känns självklart kul att få arrangera ett fysiskt event igen och inte minst att vi har ett fullspäckat program - tack vare alla medverkande aktörer. Det blir många spännande föredrag från branschens experter, avslutar Josefin Holmberg, ansvarig Ekonomi & Företag.

Här finns fullständigt program till Ekonomi & Företag 2021