Samlingsplats, läktare, undervisning, rasthäng eller scen?

En plats att hänga på

Motion och rörelse påverkar både kropp och själ på ett mycket positivt vis. Nästan lika viktigt är vårt sociala samspel och att umgås. Så hur ser det ut på våra skolgårdar och förskolor runt om i landet? Finns det platser som inbjuder till sociala interaktioner?

På efterfrågan av våra kunder har vi byggt några olika samlingsplatser. De kan användas till undervisning, läktare, en plats att äta mellanmål, samlingsplats vid skolgemensamma aktiviteter som klassfotografering eller som scen.

De samlingsplatser som visas här är platsbyggda och det finns alla möjligheter att anpassa dem efter  behov och önskemål. Om man vill ha skugga kan man lägga till ett solsegel, man kan bygga in lådor att plantera i, de kan vara under tak, man kan ha en eller flera hel- eller halvväggar m.m.

Vi har också en produktserie med ett antal standardmoduler som kan sättas samman så att de skapar en rumskänsla och blir trevliga samlingsplatser. Serien heter "Chill Out" och innehåller bland annat hängmattor, odlingslådor, bänkar och plattformar. Chill Out visas här.