Nya hoppkuddar i Malmö Folkets park

Nu har Malmö Folkets park bytt ut de gamla hoppkuddarna mot nya. Go ahead and jump! Superbra motion för både barn och vuxna. I dessa tider; tänk på att hålla avståndet till varandra när ni hoppar!

Video av våra brittiska kollegor Leisure Life.

I parken finns två hoppkuddar. Den ljusgröna är 6,25 x 7,00 m och har i normala tider plats för 9 personer. Den mörkgröna hoppkudden är 11,20 x 9,00 m och i normala tider har den plats för 20 personer.

Våra hoppkuddar finns i fem standardstorlekar men kan även måttbeställas.  Vi har sex standardfärger; röd, gul, mörkgrön, ljusgrön, mörkblå och ljusblå. De här färgerna är utvecklade för att vara särskilt UV-tåliga. Hoppkudden är fri från ftalater och produceras i enligt TÜV:s rekommendationer.

Skulle ni också vilja investera i en hoppkudde eller annan lekutrustning, men under rådande omständigheter vill ni inte binda upp kapital? I så fall har vi möjlighet att hjälpa till med finansiering via Svea Ekonomi som är experter på finansieringslösningar för företag. Här finns mer information om detta.