Pia Max-Hansen, Woody Trelleborg, tar emot pris som Årets Företag. Bild från Trelleborgs Kommun.

Woody Trelleborg - Årets Företag!

Vid den årliga Trelleborgsgalan fick Woody Trelleborg ta emot pris som Årets Företag.

Så här lyder motiveringen till Woody Trelleborg som Årets Företag i Trelleborgs Kommun 2016:

"I en hård och växande konkurrens har företaget både utvecklats och expanderat. Trelleborgs totala potential kan leda till högsta takhöjderna!"

Regioner

Woody Bygghandel är en frivilligkedja inom byggmaterial som med närmare 7 miljarder i omsättning och fler än 100 anläggningar, är Sveriges ledande kedja med ett tydligt fokus på proffskunden och den medvetne konsumenten. Kedjan ägs av lokala entreprenörer som samarbetar inom områden såsom inköp, marknad, IT, miljö och utbildning. Woody Bygghandel är även officiell partner av svensk ungdomsfotboll. Mer info på www.woody.se