Vinterkontoret hos World Trade Center Göteborg.

Premiär för Vinterkontoret hos World Trade Center Göteborg

Kontorshotellet World Trade Center Göteborg breddar sitt coworkingutbud med premiären av deras nya koncept Vinterkontoret. Med Vinterkontoret erbjuds företag möjligheten att uppleva World Trade Center Göteborg under tre månaders tid, med full tillgång till gemensamma utrymmen, delade kontor och härlig gemenskap till bästa pris.

När höstkylan smyger sig på bjuder World Trade Center Göteborg in till värme och gemenskap. Nu presenteras deras nya koncept Vinterkontoret, vilket erbjuder företag tillgång till kontorshotellets anläggning på Mässans gata 10 dygnet runt under en viss period, till lägsta pris. Idag är kontorshotellets två centrala anläggningar ett hem för över 200 sköna företag och fler företag är på väg in.

-Vi ser en fortsatt ökad efterfrågan från företag som önskar hyra coworking eller privata kontor hos oss. Vinterkontoret är den perfekta tjänsten för företag som är nyfikna på hur det är att vara hyresgäst hos oss, säger Pia Eklund, Försäljningschef World Trade Center Göteborg.

Som hyresgäst hos World Trade Center Göteborg får företag en attraktiv företagsadress mitt i city med möjlighet att boka mötesrum vid behov eller slå sig ner och arbeta i någon av de härliga lounger som erbjuds.

Är du nyfiken på att läsa mer om Vinterkontoret gör du det via World Trade Center Göteborgs hemsida: https://wtcgoteborg.se/produkt/vinterkontoret/

World Trade Center Göteborg har funnits i Göteborg sedan 1989 och har idag två anläggningar mitt i city. 2018 förvärvades även kontorshotellet City Office precis vid Stockholms Centralstation. De tre anläggningarna har idag över 250 medlemsföretag vilket innebär att anläggningarna lever och andas service varje dag. World Trade Center Göteborg är en del av den internationella organisationen World Trade Centers Association som är ett starkt varumärke och en global organisation vars syfte är att främja global handel och vara behjälplig med kontakter och nätverk.