World Class Seagull International ABs årsredovisning och årsstämma senareläggs

Bolaget har tidigare meddelat att årsredovisningen skulle finnas tillgänglig från och med den 6.e maj. Årsredovisningen kommer att senareläggs och kommer att finnas tillgänglig från och med den 20 maj på bolagets webbplats www.wordclass.se samt i bolagets lokaler.

Den 22 april kallades det till årsstämma i Bolaget. Stämman planerades att hållas den 20 maj. Årsstämman kommer att senareläggas och istället hållas den 4 juni. En ny kallelse kommer att utsändas inom kort.

Ulf Bengtsson, VD World Class Seagull International AB
Tel. +46 70 5119014
ulf@worldclass.se

World Class Certified Adviser på First North är Eyer Fondkommission AB, tel: 031-761 22 30, www.eyer.se

Om World Class Seagull International AB:

World Class Seagull International AB är en internationell koncern med 39 hälso- och rekreationsanläggningar i elva länder. Affärsidén går ut på att lönsamt utveckla, driva och exploatera varumärket World Class inom hälsa, rekreation och livsstil. Den prioriterade marknaden för en framtida expansion är Östeuropa där bolaget är marknadsledande. Koncernen omsatte år 2009 cirka 171 miljoner SEK vid de egna anläggningarna. World Class-koncernen sysselsätter över 1 000 personer och listades på NASDAQ-OMX First North våren 2008.
www.worldclass.se

• Marknad, börs

• årsredovisning
  • world class