Wow Women Wednesday – Nytt nätverkskoncept för kvinnor!

Missa inte ett av årets bästa nätverks-event med inspirerande föreläsningar, nätverka med andra entreprenörer och karriärskvinnor, goodiebags och mycket mer!

”Vi vill att fler kvinnor ska känna viljan och ambitionen att kunna prestera som entreprenör, chef eller anställd!” - Chris Pettersson, medgrundare av eventet och VD för Crisp Consulting.

Onsdagen den 23/1 kl. 17.30 sätter eventet igång med cirka 60 stycken företagsamma och drivna kvinnor på The Park i Stockholm.

Ett event för kvinnor i alla åldrar för att kunna lyssna på föreläsningar, diskutera möjligheter och utmaningar med kvinnligt ledar- och entreprenörskap och framför allt att ge kvinnor möjligheter att kunna våga ta steget in i sin fulla potential med stöd av andra kvinnor.

”Vårt mål är att kvinnor ska hjälpa varandra istället för att konkurrera. Vi är otroligt stolta och glada att vårt första event sålde slut så snabbt och vi har bara börjat!” - Emma Sjölin, medgrundare av eventet och grundare av WowWomen.se.

På eventet så kommer deltagarna bjudas på 4 st inspirerande föreläsningar om att vara kvinnlig företagare och entreprenör, jämställdhet och hur man lyckas med att sälja sin produkt eller tjänst. Föreläser gör:

Madeleine Arndt (Arndt’s Sales Academy) – Att lära sig försäljning

Chris Pettersson (Crisp Consulting) - Hur du blir en stjärna inom försäljning

Astrid Strömberg (Bonnier Broadcasting) - Sociala medier - Att arbeta i förändring

Emma Sjölin (Wow Women) - Crash course i SEO

Eventet sponsras bland annat av Barebells, Rapunzel of Sweden, C More, Arndt’s Sales Academy, GlamSense och Mockberg.

Som deltagare kommer man att bjudas på på exklusiva goodiebags, hälsosamma sallader och milkshakes, gästerna får träffa influencers och nätverka med andra framgångsfokuserade kvinnor!

• Stockholm

Wow Women Wednesday är ett event för kvinnor (och män, men eventet riktar sig till kvinnor) i alla åldrar för att kunna lyssna på föreläsningar, diskutera möjligheter och utmaningar med kvinnligt ledar- och entreprenörskap och framför allt att ge kvinnor möjligheter att kunna våga ta steget in i sin fulla potential med stöd av andra kvinnor!