Plugg Shark Twist - Innovativ universalplugg med enkel installation.

Nyhet -

Würth Svenska AB lanserar Plugg Shark Twist: Den smarta lösningen för enkel och säker infästning

Würth Svenska AB, en av Sveriges ledande leverantörer inom fästteknik, är stolta över att presentera sin senaste innovation - Plugg Shark Twist. Denna revolutionerande universalplugg gör det möjligt att enkelt och pålitligt montera objekt på olika material och underlättar vid upphängningsbehov.

Plugg Shark Twist är framtagen för att användas på olika ytor såsom betong, massivt tegel, kalciumsilikatblock, håltegel, lättbetong, gipsskivor och gipsfiberskivor. Med dess mångsidighet kan denna produkt användas för att säkra lätt till medelstor belastning, såsom gardinstänger, hyllor, skåp, tavlor, speglar, lampor, kabelkanaler och mycket mer.

Produkthöjdpunkter:

• Vingar under flänsen förhindrar att pluggen roterar i borrhålet
  • 8-faldig knut ger högsta möjliga kontaktyta mot basmaterialet vilket ger höga lastvärden
  • Optimal hållfasthet och säkerhet för tunga belastningar

Den smarta designen och mekanismen hos Plugg Shark Twist gör själva installationen både snabb och smidig. Du kan vara säker på att dina föremål sitter stadigt och säkert, utan att behöva slösa tid och energi.

Felix Kvelland, Produktchef Fäst på Würth, berättar;

-Plugg Shark Twist är en banbrytande innovation inom fästteknik. Med dess mångsidighet och enkelhet gör den installationen smidig och tillförlitlig. Trots sin fördelaktiga storlek och icke-invasiva installation, kan denna plugg säkert hålla medelstora belastningar. Detta gör den till ett idealiskt val för en rad olika applikationer.

Würth Svenska AB strävar alltid efter att erbjuda innovativa och pålitliga lösningar till sina kunder. Enhetligt med företagets strategi om att erbjuda högkvalitativa produkter, visar lanseringen av Plugg Shark Twist att vi fortsätter att vara i framkant av fästteknikmarknaden. Med denna produkt stärker vi vår position som en pålitlig partner för både professionella yrkesverksamma och privatkonsumenter.

För mer information om Plugg Shark Twist och andra produkter i vårt sortiment, vänligen besök vår hemsida eller kontakta oss.