ORSY Kemi - vårt helhetskoncept som hjälper dig att höja prestandan i din verkstad

​Würth ställer ut på Underhåll 13-16 mars 2018

Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial, verktyg och maskiner till företag inom industri-, bygg-, hantverks- och fordonsbranschen. Den 13–16 mars ställer de ut på Underhållsmässan i Göteborg, Europas största fackmässa inom drift och underhåll med cirka 300 utställare. Mässan besöks av ca 10 000 besökare från industri, mekanisk verkstad och offentlig sektor.

- På mässan kommer vi att visa besökarna hur Würth kan hjälpa dem att spara tid och minska kostnader. Med vårt totalerbjudande innehållande produkter, tjänster, service och kompetens hjälper vi våra kunder skapa en effektivare underhållsverkstad, Vi kallar det ORSY – Allt på plats - säger Thomas Standfuss, Divisionschef Bygg och metall på Würth Svenska AB.

- I montern har vi stort fokus på vårt erbjudande inom kemi. Det handlar om allt från anpassat kemisortiment, smart förvaring, service, kontroll på säkerhetsdatablad, till utbildningar. Vi är starka inom detta område och har många nöjda kunder, nu vill vi presentera ORSY Kemi för fler företag och organisationer, fortsätter Thomas Standfuss.

Allt fler företag gör sina inköp digitalt – i Würths monter har man under mässan möjlighet att diskutera vilka olika digitala beställningslösningar som erbjuds. Besökarna hittar även flera demostationer med förutom kemiprodukter, även verktyg, maskiner samt smart förvaring. Därtill även ett antal riktigt attraktiva mässerbjudanden som gör ett besök i Würth monter B05:70 värt ett besök.