Würths servicebilskoncept är unikt

Würths servicebilskoncept är unikt

Vi erbjuder dig en färdiginredd och profilerad servicebil, utrustad med alla de tillbehör du önskar. Vid leverans hjälper vi dig dessutom att, enligt dina önskemål, fylla bilen med de förbrukningsmaterial, verktyg och maskiner du behöver för att utföra ditt jobb. På detta sätt sparar du värdefull arbetstid. När du sedan behöver komplettera ditt förbrukningsmaterial kan du t.ex. enkelt lägga din order i vår e-handel, och sedan hämta din beställning i någon av våra butiker. Och du kan känna dig säker på att du får rätt kvalitet. Würth är världens största leverantör av förbrukningsmaterial och med vår unika kombination av erfarenhet, sortiment och kunskap kan vi alltid erbjuda dig rätt produkter för rätt tillfälle.

Vårt produktsortiment är komplett och består, förutom av bilinredning i högsta kvalitet, även av inklädnad, belysning och lastsäkring. Självklart kan du beställa din bilinredning i ditt företags färger. Vi hjälper dig även att ta fram dekaler och stripa din servicebil.

Vår bilinredning är krocktestad och godkänd enligt europeiska krav och standarder.
Dessutom är vi TÜV-godkända och ISO-certifierade enligt 9001.

Visst låter det intressant? Tveka inte att kontakta vår kundsupport på 019-35 10 30. För mer information, se www.wurth.se, där du bl.a. hittar din närmsta Würth-butik och våra återförsäljare.