Nu släpps konvertibeln för den nya högteknologiska odlingstekniken Grow-in Chamber

Växtkammaren skapar ökad trygghet och lönsamhet för landets jordbrukare. Den bidrar till ökad tillgång till både färsk- och grovfoder, året runt. Premiärvisning sker i växtkammarens visningsanläggning i Vreta Kloster den 1, 7,12 och 27 februari. Anmäl dig genom att mejla till info@grow-in.se. Detta är en svensk innovation som säkerställer produktionen av grovfoder oavsett årstid. Läs mer på www.grow-in.se.

Vi är mycket glada för vår medverkan i detta intressanta projekt med mycket bra ekonomisk potential. Vår medverkan ger oss möjligheten att erbjuda våra nuvarande och blivande kunder att delta i den konvertibel som ställts till förfogande för blivande styrelse och andra ledande befattningshavare i Grow in Chamber AB. Konvertibeln löper med 7 % ränta årlig ränta med rätt att konvertera till aktier. Välkommen att anmäla ditt intresse genom att mejla till info@grow-in.se. Minsta insats är 250 000 kronor. Erbjudandet gäller till och med 2019-02-28.

• växtkammaren
  • konvertibel