Xledger har flyttat till Alviks Strand

Xledger har flyttat till nya, fräscha lokaler i Alviks Strand hos hyresvärden Vasakronan. Vi expanderar och behöver mer plats för nya medarbetare. Konferensrummen kommer också att ge bättre förutsättningar för möten och utbildningar, nu när intresset för webbaserade affärssystem som Xledger ökar. Kontoret har ett fint läge med utmärkta kommunikationer och närhet till bra restauranger. Trevliga promenadstråk går genom parkmiljöer längs med vattnet.

Kom gärna och hälsa på, vi bjuder på kaffe i vårt nya fikarum!

Adress:

Xledger AB
Gustavslundsv 137, plan 5
167 51  BROMMA

Kategorier

Xledger är ett äkta webbaserat affärssystem för mindre och medelstora verksamheter. Företaget grundades av Jarle Sky, en av Agresso:s grundare, och har idag mer än 3700 företag i tjänsten. Vi har funnits i tio år på den norska marknaden och 2009 startade verksamheten i Sverige.

Marie Löfgren

Presskontakt COO 0703-33 70 53

Xledger 100% molnbaserat affärssystem

Välkommen till Xledger, ett 100% molnbaserat affärssystem som idag sparar tid och resurser åt över 10 000 företag globalt.

Våra kunder kan arbeta mer effektivt tack vare endast en webbutvecklad version som kan köras från valfri enhet och webbläsare. Vi erbjuder full kontroll över din verksamhet med snabba uppdateringar i realtid, dessutom har tidskrävande processer automatiserats så att ekonomiavdelningen kan fokusera på analyser istället för datainmatning.

Systemuppdateringar sker automatiskt och rekordsnabbt en gång i kvartalet utan extra kostnad för att vi ständigt vill erbjuda ett förbättrat system. Implementationen är snabbt och smidigt och vår betalningsmodell innebär att ni endast betalar för det ni faktiskt använder.

Koncernen Xledger Group As är privatägd och all expansion sker med egna medel. Den ekonomiska situationen är mycket stabil utan lån eller externa investerare. Koncernen har idag 10 000 företag i drift och finns i Sverige, Norge, Finland, England och USA.

Xledger Sverige
Gustavslundsvägen 137