Missa inte vårens skidvecka för tjejer!

19- 29 Mars 2017 kommer solen skina extra mycket i Alperna. Tillsammans med Systrar i bergen levererar Xtravel en grym resa för alla skidpeppade tjejer som vill åka tillsammans med likasinnade.

Alagna är en mysig liten skidort som har allt man kan önska för en grym skidresa.
Det finns 56 markerade pister och 29 liftar i området och väldigt stora offpistområden. Monterosas skidsystem inkluderar även orterna Champoluc och Gressoney. Förvänta dig ingen afterski med untz -untz eller fest inpå småtimmarna, här är det fokus på att åka massor av skidor och äta gott på någon av de små trevliga restaurangerna runt om i byn i hop med övriga tjejer på resan.

Boendet är i lägenheter i Indren Hus som ligger på huvudgatan mitt i Alagna. Självklart med bastu och diverse bekvämligheter för en optimal skidvecka. Allt du behöver är inkluderat för 11,995:- så ring ihop tjejgänget eller åk på egenhand för att träffa nya grymma skidåkande vänner.Gör dig redo för vinterns fetaste tjejresa.

Du kan hänga med på denna resa oavsett nivå, erfarenhet, ålder, ensam eller med kompisar. Enda kravet är att du är en peppad och skidåkningssugen tjej!

Som vanligt när du reser med Xtravel är det extraordinärt bra guider som ger er så mycket tips och tricks det bara är möjligt för att du ska ha extra kul på berget!

Datum: 19 - 29 Mars 2017
Pris: 11 995:- / person (då ingår flyg, transfer, boende och liftkort)
Boka din resa på www.xtravel.se