Prisregn över Zedcom under Visma Partner Summit – vinner Årets Tillväxtpartner

Den 20 november belönades Zedcom med priset ”Årets tillväxtpartner” som delades ut under den årliga Visma Partner Summit.
- Det känns fantastiskt att få det här priset, inte minst under ett så speciellt år som detta. Teamet är fantastiskt och har jobbat hårt för att leverera, säger Daniel Fredholm, vice VD.

Zedcom har under 2020 haft en stark tillväxt med många lyckade implementeringsprojekt av affärssystem. Något som inte gick ouppmärksammat under Visma Partner Summit.

Zedcom prisades för Årets Project Management affär, Årets Visma.net affär, och Årets Tillväxtpartner. Dessutom fick Daniel Fredholm, Zedcom, pris som Årets Stängare med motiveringen:

”Med energi, djup produktkunskap och kundernas effektmål i fokus har denna säljare ökat försäljningen på ett oöverträffat sätt”

- Självklart känns det jättebra, det här är ett kvitto på det hårda arbete som vi gjort, säger Daniel Fredholm.

- Årets tillväxtpartner är lite extra prestigefullt under ett år som det här, Zedcom har gjort ett fantastiskt arbete och vi är så imponerade på Visma, sa Carola Lissel, VD på Visma Software som delade ut priset under summiten, som i år var helt digital.

• Datorer, datateknik, programvaror

• visma
  • affärssystem
  • erp
  • molnbaserat

Zedcom erbjuder helhetslösningar inom affärssystem, IT och drift. Våra lösningar möjliggör ett modernt och effektivt arbetssätt som bland annat inkluderar digitalisering, behovsanpassade produkter och automatisering av arbetsflöden. Dessutom erbjuder vi en säker och kostnadseffektiv IT-miljö med centraliserad serverdrift och en helpdesk som är bemannad dygnet runt.

Vi vet att kundens behov inte alltid kan täckas av en standardlösning och därför utvecklar vi också fristående och integrerade system. Genom en gedigen kartläggning, ett tydligt fokus och en klar dialog säkerställer vi att kundens behov tillgodoses. Vi erbjuder utbildning i alla system vi implementerar. Zedcom är dessutom certifierad partner med marknadsledare som bl.a. Visma, Microsoft och HP.