Zeppelin Rentals depå på ringön i Göteborg

Nyhet -

Från skruvdragare till grävmaskiner på 74 ton – Här hyr du det du behöver i Göteborg

På Salsmästaregatan på Ringön i Göteborg har Zeppelin Rental sin depå sedan våren 2022.

– Här har vi allt ifrån slippapper och skruvdragare till grävmaskiner och bodetableringar. Dessutom är det enkelt att ta sig hit, säger Torbjörn Johansson, Branch manager för Zeppelin Rental i Göteborg.

Zeppelin Sverige AB, en ledande leverantör av byggmaskiner och verktyg, erbjuder också ett brett utbud av maskiner för uthyrning i Göteborgsområdet. Med en imponerande flotta som sträcker sig från små skruvdragare till kraftfulla grävmaskiner på 74 ton, är Zeppelin Sverige AB det självklara valet för alla bygg- och anläggningsprojekt.

Zeppelin Rental har entrepenadmaskiner på Ringön som är Caterpillars hjullastare, hjulgrävare samt mindre bandgrävare upp till 7,5 ton.

Vilka hyr hos oss

– Vi jobbar med alla, det spelar ingen roll om företaget som vill hyra har två eller hundra medarbetare. Alla ska ha samma service, det ska inte vara någon skillnad. Och hos oss ska man hitta allt det man behöver för sitt arbete, säger Torbjörn.

Arbetar med hög kundservice

– Caterpillar är ett starkt varumärke, vi har fina och driftsäkra maskiner och en trygg ägare i Zeppelin så vi står stadigt. Det är viktigt med bra bemötande och en stark kundservice. Det ska vara lätt att ta sig till Zeppelin Rental på Salsmästaregatan, vilket det är då både E6 och E45 är nära och det finns breda gator och vägar som gör att leverenser går smidigt.

Man arbetar även med att skräddarsy lösningar till sina kunder och arbetar med olika byggbolag i olika byggprojekt.

Läs hela artikeln i den nya digitala utgåvan av Position här: POSITION #2 2023 (mediapaper.se)

Här finns Zeppelin Rental:

RINGÖN
Zeppelin Rental
Salsmästaregatan 25
422 46 Hisings Backa

LINNARHULT
Långavallsgatan 3
424 57 Gunnilse

Om Zeppelin Sverige AB:

Zeppelin Sverige AB är en ledande leverantör av byggmaskiner och verktyg i Sverige. Med ett brett utbud av högkvalitativa produkter och tjänster strävar företaget efter att möta behoven hos sina kunder inom bygg- och anläggningssektorn. Zeppelin Sverige AB har etablerat sig som en pålitlig partner och erbjuder konkurrenskraftiga priser och flexibla lösningar för att underlätta framgångsrika projekt. För mer information, besök eller kontakta oss på .

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.