Vintererbjudande på Cat 300.9D och 301.4C!

Vintererbjudande på Cat 300.9D och 301.4C!

Just nu kan du köpa en Cat 300.9D eller Cat 301.4C för omedelbar leverans till ett pris som aldrig återkommer. Passa på att göra en riktig kanondeal nu. Vad är väl bättre än en bra deal när det börjar vankas jul?

Vi har ett antal färdigutrustade grävare i klassen 1-1,5 ton för omgående leverans. Maskinerna är utrustade med tre skopor varav en hydraulisk släntskopa samt halvautomatiskt fäste. Detta är priser som inte återkommer och gäller endast ett begränsat antal maskiner. Först till kvarn gäller. Priset vi har gäller leverans fritt från Pons filialer Linnarhult och Upplands Väsby.

Vill du läsa mer om maskinerna kan du klicka dig vidare på:

Cat 300.9D - http://www.pon-cat.com/equipment/se/produkter/pons-maskinutbud/gravmaskiner/minigravmaskiner/300-9d

Cat 301.4C - http://www.pon-cat.com/equipment/se/produkter/pons-maskinutbud/gravmaskiner/minigravmaskiner/301-4c

Hör av dig till din Pon-säljare för mer information eller välj ”begär offert” via länkarna!