VisionLink 2024

Effektiv maskinparkshantering med molnbaserad VisionLink® från Zeppelin Sverige AB

VisionLink® från Zeppelin Sverige AB tar hanteringen av maskinparken till en ny nivå genom att erbjuda centraliserad åtkomst till data för att fatta välgrundade beslut. Denna innovativa molnbaserade mjukvara möjliggör effektiv hantering av hela maskinparken, oavsett storlek eller maskinleverantör.

Med VisionLink® kan företag optimera prestanda och minimera driftstopp för att maximera produktiviteten. Det är en strategi som sätter Zeppelin Sverige AB i framkant när det gäller maskinparkshantering och stödjer företagets långsiktiga mål.

Fördelar med att använda VisionLink till att övervaka din maskinpark:

Effektiv datahantering: Genom att samla in praktisk telematikdata och hantera olika OEM-maskinparker via ett enhetligt gränssnitt blir det enklare att hantera och analysera informationen. Du kan spåra platser, drifttimmar, bränslenivåer och få en överblick över användningen.

Maximerad produktivitet: Genom att övervaka utrustningens skick, felkoder, vätskeanalyser och inspektionsdatum kan du minska risken för oväntade driftstopp. Kritiska varningar gör det möjligt att agera i förväg för att undvika stilleståndstid. Dessutom kan du enkelt beställa reservdelar och schemalägga service direkt från plattformen.

Optimerad användning: Genom att hantera tillgångarna efter projekt, grupper eller geografiska områden kan du maximera deras användning. Genom att sätta användningsmål och övervaka prestanda kan du fatta välgrundade beslut baserade på data för att minska rörelsekostnaderna.

VisionLink® revolutionerar hur vi hanterar maskinparken och ger oss de insikter vi behöver för att maximera prestandan.

Produktens höjdpunkter:

- Molnbaserad mjukvara för effektiv hanteringen av hela maskinparken

- Centraliserad och sömlös åtkomst till data för välgrundade beslut

- Optimering av prestanda oavsett storlek eller maskinleverantör

Läs mer om VisionLink på vår hemsida:

VisionLink Telematik | Zeppelin Sverige (zeppelin-cat.se)

Författaren genererade texten delvis med AI och har reviderat och redigerat innehållet.