Välkommen på Zeppelindagar!

Välkommen på Zeppelindagar!

Välkommen att utforska alla spännande händelser och möjligheter hos Zeppelin under våren 2024. Besök Zeppelindagarna där vi presenterar vårt breda utbud av maskiner och tjänster. Du får möjlighet att testköra våra maskiner, träffa våra representanter och uppleva vår passion för kvalitet och service.

Zeppelindagarna

Vi kommer att bjuda på vårvisning av våra maskiner, och det kommer att finnas spännande aktiviteter för alla besökare!

Njut av demokörning av våra senaste maskiner och utrustning, delta i provkörningar och utforska stationer med funktioner som visar nya tekniska lösningar. Delta i roliga tävlingar med chans att vinna fina priser. Under dagen serverar vi mat och dryck, samt kaffe och kaka för att hålla energin uppe.

Kom och upplev en dag full av nya möjligheter med oss!

Datum och platser

• Örebro, 20–21 mars
  • Växjö, 24 mars
  • Karlstad, 5–6 april
  • Eslöv, 12–13 april

Du hittar mer information om eventen här

Den svenska verksamheten är komplett med försäljning, service, finansiering och uthyrning. I organisationen finns gedigen kunskap hos servicetekniker och ingenjörer som servat Caterpillar-produkter under årtionden. Zeppelin tar hand om kunder i hela Sverige och har cirka 520 anställda på 14 platser från norr till söder. Zeppelin Sverige AB är en del av den tyska Zeppelin-koncernen. Mer information finns på zeppelin-cat.se.