Altijd en overal goede muziek met de nieuwe draagbare speakers van Sony

De nieuwe draagbare en draadloze speakers van Sony, de SRS-X2 en SRS-X3, zijn ideaal voor zowel binnen als buiten met hun kleine afmetingen en lichtgewicht ontwerp. Met uitzonderlijke geluidsprestaties voor hun formaat zijn de draadloze speakers van Sony de ideale partner voor het luisteren naar muziek vanop je smartphone. Je kan via de ingebouwde Bluetooth® voor het draadloos streamen van muziek snel en gemakkelijk verbinding maken met je toestel. Als je een toestel met NFC hebt, raak je gewoon de bovenkant van de speaker aan met je smartphone of tablet voor One-touch listening naar je nummers.

Draadloze speaker SRS-X3

Met de SRS-X3 tover je elke smartphone, elke tablet of elk ander mobiel apparaat om in een draagbaar geluidssysteem. De SRS-X3 heeft het allemaal: fantastische ergonomische vormgeving, stevig materiaal en een ongelooflijk basgeluid, en dat alles in het onmiskenbare stijlvol ontwerp van zijn grote broers SRS-X9, SRS-X7 en SRS-X5, die bijdraagt tot de hoge geluidskwaliteit en past in elke leefruimte.

Het indrukwekkende basgeluid voor een speaker van dit formaat wordt gegenereerd door twee passieve radiatoren aan zowel de voor- als achterzijde samen met de 20 W-luidsprekers met volledig bereik die luchtdruk genereren. De hoge geluidskwaliteit is te danken aan ClearAudio+, de unieke technologie van Sony die het resultaat is van de expertise die het bedrijf door de jaren heen heeft opgebouwd op het gebied van digitale verwerking. Door iets extra toe te voegen aan het kleine frame, zorgt de geluidsmodus voor indrukwekkende klank met een breder geluidsbereik.

Je hoeft niet te stoppen met luisteren naar je favoriete muziek: de speaker heeft een ingebouwde oplaadbare batterij met een afspeeltijd van maar liefst zeven uur. Perfect dus als je de speaker overal mee naartoe wil nemen. Je kan de batterij gemakkelijk opladen via een micro-usb-kabel. Door aansluiting op de netvoeding via een micro-usb-adapterkabel kan je de speaker nog sneller opladen. De bijhorende opvouwbare draagtas zorgt voor optimaal draagcomfort. De handige draadloze streaming van muziek wordt ondersteund via Bluetooth® en NFC. Via deze verbinding biedt de SRS-X3 ook een ingebouwde telefoonspeaker. Zo kan je een handsfree gesprek voeren en daarna probleemloos terugkeren naar je afspeellijst.

Draadloze speaker SRS-X2

De SRS-X2 is je perfecte reisgenoot. Klein genoeg om in de hand te houden, maar krachtig genoeg om een opmerkelijke geluidskwaliteit te produceren. De klank wordt niet vervormd door het formaat maar klinkt zelfs rijker dankzij het gebruik van de ClearAudio+-technologie en de geluidsmodus. De duurzame en lichte behuizing maakt deze draadloze speaker het ideale apparaat om onderweg muziek af te spelen.

Draadloos muziek streamen met de SRS-X2 is een fluitje van een cent dankzij de ingebouwde Bluetooth®-connectiviteit. Met Bluetooth® en NFC™ kan je je favoriete muziek met één aanraking afspelen zonder dat je een kabel nodig hebt. De speaker is voorzien van een ingebouwde batterij, en kan optimaal worden opgeladen met de micro-usb-lader en een usb-stroomadapter. De afspeeltijd is maximaal vijf uur, perfect voor als je de speaker mee wil nemen naar festivals of gewoon in het park wil gaan ontspannen.

Technische specificaties

SRS-X3

SRS-X2

Afmetingen (b x h x d)

Circa 185 x 67 x 66 mm

Circa 171 x 60,5 x 56,5 mm

Gewicht

Circa 850 g

Circa 500 g

Meegeleverde accessoires

USB-netadapter inclusief micro-USB-kabel (1)

USB-netadapter inclusief micro-USB-kabel (1), draagtas (1)

Microfoon

Verbinding

NFC

Ingangen

Audio-ingang / micro-USB-aansluiting (voor het opladen van de speaker zelf)

Richtprijzen (incl. BTW en recupelbijdrage)

SRS-X3

150 EUR

beschikbaar in rood, wit of zwart

juli 2014

SRS-X2

100 EUR

beschikbaar in rood, wit of zwart

juli 2014

Onderwerpen

• Levensstijl, mode, recreatie

• over sony

Sony Corporation

Sony Corporation is een toonaangevende fabrikant van audio-, video-, game- en communicatieproducten en belangrijke IT-producten voor particuliere en zakelijke gebruikers. Met de activiteiten op het gebied van muziek, beeld en computerentertainment en met de online activiteiten is Sony wereldwijd marktleider in elektronica en entertainment. Sony had een geconsolideerde jaaromzet van ongeveer USD 75 miljard voor het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2014. Wereldwijde website van Sony: http://www.sony.net/.