Home Audio voor nog intensere feestjes

Superkrachtige sound

Op zoek naar een stevig geluid voor je volgende feestje of barbecue? Zoek niet verder. Met 2400 W power krijgt de SHAKE-5 iedereen in beweging. En de 3-wegluidsprekers met afzonderlijke tweeters, woofers en subwoofers staan garant voor een helder, evenwichtig geluid dat de hoogste vocalen en de diepste bassalvo's tot hun recht doet komen. Zelfs op vol vermogen houdt de kegelvormige MRC-luidspreker (Mica Reinforced Cellular) vervorming buiten de deur – je hoort muziek en niets dan muziek.

Laat de bassen knallen

Je bent op zoek naar een geluidssysteem dat diepe basknallers en technobeats aankan? Maak kennis met de SHAKE-5. De afzonderlijke woofer en subwoofer in elke speaker zorgen voor krachtige, realistisch lage frequenties. Is dat nog niet genoeg? Druk dan op de Bass Bazuca-knop voor een lagefrequentieboost waarmee de bassalvo's recht door je middenrif knallen.

Draadloze muziek

Raak de SHAKE-5 aan met je toestel en stream je muziek naar je geluidssysteem. De SHAKE-5 is namelijk voorzien van ingebouwde NFC- en Bluetooth®-technologie. Dit betekent dat je met slechts één aanraking muziek kunt streamen vanaf andere NFC-toestellen of door verbinding te maken via Bluetooth®. Zonder kabels of ingewikkelde instellingen.

Tijd voor een lichtshow

Een feestje met vrienden? Doe de lichten uit en tover je huiskamer om tot een dansvloer met een opzwepende lichtshow. De speakers lichten op in alle kleuren van de regenboog, op maat van de muziek. Er zijn meer dan twintig verschillende kleureffecten, dus je kunt de sfeer aanpassen aan je eigen humeur.

Tover je woonkamer om tot een club

Houd de muziek – en je party – helemaal onder controle. Creëer een onvervalste clubsfeer met speciale dj-effecten zoals Flanger, Isolator, Sound Flash en Phaser. En met de dj-knoppen op het systeem en de afstandsbediening kun je de effecten veranderen terwijl je zelf op de dansvloer staat.

“We wilden die opzwepende clubsfeer in huis halen, compleet met dj-effecten en leddisplays,” vertelt Takashi Toriyabe, Product Planner bij de Home Entertainment & Sound Business Group van Sony. “Het belangrijkste was natuurlijk een helder geluid en een knallende bas. Dat is immers waar dansfanaten wild van worden. We hebben echt iets nieuws voor hen in huis.”

Speel muziek en neem op met Dual USB

Deel de muziek op al je toestellen – heel eenvoudig. Plug gewoon een usb-stick in de voorkant van je SHAKE-5 en beluister je muziek in topkwaliteit. En met de bijkomende USB PLAY/REC-poort kun je de muziek rechtstreeks vanaf cd, usb of radio naar je smartphone of tablet kopiëren. Op zoek naar beter geluid? Je kunt zelfs de bitrate wijzigen wanneer je de muziek op usb-stick opneemt.

Stem af op je favoriete radiozenders

Luister naar een nachtelijk concert, ontbijt met je favoriete dj of blijf op de hoogte van het nieuws. Met een complete lijst FM- en AM-frequenties mis je geen enkele zender meer.

Houd alles in de hand met de afstandsbediening

Activeer gewoon de systeemvergrendeling en je SHAKE-5 werkt alleen nog via de afstandsbediening. Genoeg gehoord? Druk langer dan vijf seconden op de STOP-knop en je SHAKE-5 schakelt zichzelf uit (of weer aan).

Richtprijs (incl. BTW en recupelbijdrage)

SHAKE-5 800 EUR september 2013

Belangrijkste kenmerken en specificaties

SHAKE-5