Laat je inspireren door de nieuwe VAIO® Duo 13

Waar je ook bent, wat je ook doet: laat je nieuwe ideeën de vrije loop met VAIO® Duo 13 van Sony, de dunne, lichte hybride Ultrabook™ met een scherm van 33,7 cm (13,3”).

Typen, schrijven – of allebei? Aan jou de keuze, waar je ook bent. VAIO® Duo 13 is voorzien van een uniek Surf Slider™-design waarmee je naadloos overschakelt van ‘Slate’ naar ‘Keyboard’. Je werkt zoals jij dat wilt. Teken, schets of schrijf memo's in Slate-modus met de comfortabele, drukgevoelige Digitizer Stylus die vlot op je bewegingen reageert. Of schakel in een handomdraai over naar de Keyboard-modus en werk aan documenten en presentaties met het volledig verlichte toetsenbord met vlot reagerend Multi-Touch Display.

Haal de Digitizer Stylus uit de houder voor meer productiviteit: dan wordt automatisch ‘Note Anytime for VAIO’ opgestart om meteen notities te maken. Een wachtwoord intikken is niet nodig wanneer je de VAIO Duo 13 uit slaapmodus haalt: dankzij gezichtsherkenning weet het toestel dat jij het bent. Leg je gedachten vast, geef ze vorm een deel ze – spontaner dan ooit, of je nu onderweg bent of in een saaie vergadering zit.

VAIO® Duo 13 is uitgerust met een 8 megapixel autofocuscamera aan de achterzijde met ‘Exmor RS™ for PC’-sensor voor scherpe, gedetailleerde foto's. Leg geprinte documenten, notities op een whiteboard en zelfs geprojecteerde slides haarscherp vast. De ingebouwde ‘CamScanner’-applicatie maakt kromme hoeken recht en zorgt ervoor dat je foto's en gescande tekst netjes in beeld blijven. Gebruik Optical Character Recognition om gescande woorden te herkennen. Zo kun je je tekstafbeeldingen eenvoudig doorzoeken*. Exporteer de afbeelding naar ‘Note Anytime for VAIO’ en maak aantekeningen, bewerk en becommentarieer met de accurate Digitizer Stylus. Upload het resultaat naar de cloud en deel je werk meteen met collega's of vrienden.

De combinatie van TRILUMINOS Display for Mobile met een Full HD scherm én Sony’s superresolutietechnologie X-Reality™ for mobile, breidt je creatieve palet nog verder uit met levensechte kleuren die de natuurlijke essentie van elk tafereel zichtbaar maken.

Deze schermtechnologieën zorgen samen met de ClearAudio+ modus[1] voor een onnavolgbare heldere en ruimtelijke adiovisuele ervaring.

VAIO® Duo 13 is net zo dynamisch als jij. De connectiviteit en de batterijduur doen aan een smartphone denken: je VAIO Duo 13 gaat overal en altijd met je mee. Blijf onderweg in contact met klanten, collega's en vrienden. Dankzij de ingebouwde 3G of LTE mobiele breedbandverbinding** kun je ook zonder wifi gemakkelijk je e-mail checken of deelnemen aan videoconferenties.

De VAIO® Duo 13 heeft de langste[2] autonomie, 15 uur[3], vergeleken met andere Ultrabooks™. De innovatieve stand-bytechnologie maakt dat je toestel met een druk op de knop in slaapstand gaat om de batterij te sparen. Maar ook in slaapmodus blijft de VAIO Duo 13 verbonden met het internet en blijf je meldingen ontvangen bij nieuwe e-mails en sociale media-updates. Wil je verder werken, dan is de VAIO® Duo 13 in minder dan 1 seconde weer klaarwakker. Je kunt dan onmiddellijk aan de slag met het laatste nieuws, het weer en andere updates.

Ben je het zoeken naar wifi op je hotelkamer of elders ook beu? De Wi-Fi Router*** op netstroom tovert een ethernetverbinding om tot je eigen flexibele wifi. Steek de stekker in het stopcontact en creëer meteen je eigen netwerk. Sluit tot wel vijf smartphones of tablets tegelijk draadloos aan... al je toestellen kunnen dezelfde verbinding gebruiken om snel online te gaan.

Belangrijkste specificaties

Model

VAIO® Duo 13

Processor

Tot Intel® Core™ i7-4500U met Intel® Turbo Boost Technologie

Besturingssysteem

Windows 8 of Windows 8 Pro

Geheugen

Tot 8 GB LPDDR3 1600 MHz SDRAM

Opslag

Tot 512 GB SSD

Scherm

33,7 cm (13,3”) TRILUMINOS Display for Mobile; X-Reality™ for mobile; Full HD (1920x1080) met Wide (16:9) Aspect Ratio; Capacitive Touchscreen

Graphics

Intel® HD Graphics 4400

Overige

WLAN 802.11a/b/g/n; Bluetooth® Ver. 4.0 + HS; USB 3.0 (x1), USB 3.0 met USB Charge (x1); HDMI out; Memory Stick Duo/SD Combined Slot; stereospeakers; camera aan de achterzijde met 8 Megapixel en Auto-Focus Powered By ‘ExmorRS for PC’ Sensor; Full-HD camera aan de voorzijde Powered By ‘Exmor R for PC’ (2.07 megapixels); ClearAudio+ module; mobiele breedbandmodule (LTE of HSPA+, UMTS, EDGE/GPRS); sensors (NFC, GPS, Accelerometer, Gyro, Digital Compass); Digitizer Stylus; HDMI-naar-VGA-adapter; ethernet-naar-wifi-router op netstroom

Afmetingen dxhxb

Ca. 330 mm x 19.5 mm x 210 mm

Gewicht

Ca. 1,35 kg (met standaard meegeleverde batterij)

* Alleen de volgende talen worden ondersteund: Nederlands, Frans, Engels, Spaans, Portugees, Duits, Italiaans, Zweeds, Fins, Deens, Noors en Hongaars.

** Afhankelijk van het beschikbare netwerk en de aankoop van een data-abonnement met een breedbandinternetleverancier (niet inbegrepen bij de aankoop van de pc).

*** Gebundeld met geselecteerde VAIO Duo 13 modellen.

Richtprijs (incl. BTW en recupelbijdrage)

Duo 13 1.600 EUR eind juni 2013

Inlichtingen voor consumenten

Customer Information Center – 070 222 130

[1] Deze functie zal beschikbaar gemaakt worden via een later geplande update. Check www.sony.be voor details.

[2] Vanaf 5 juni 2013.

[3] Gebaseerd op Mobilemark 2007 en geselecteerde configuratie