​RISE:n toimisto valaistaan DEFA:n valaisimilla

News -

​RISE:n toimisto valaistaan DEFA:n valaisimilla

Ruotsalaisen tutkimusinstituutti RISE:n tilat valaistaan DEFA:n valaisimilla. Toimiston valaistuksessa on käytetty suosittua ja korkealaatuista Ledge®-tuoteperhettä. Urakoitsijayritys El-Expressenin projekti- ja asennuspäällikkö Robert Andersson sanoo:

- Tehokas asennusaika on tärkein edellytys meidän työssämme. Ledge®-tuoteperheen valaisimet toimitetaan valmiina asennettavaksi suoraan paketista otettaessa, ja valaisimissa on nopeat plug-in-ratkaisut sekä mahdollisimman vähän osia, mikä mahdollistaa helpon ja nopean asennuksen.

Tavoitteena oli luoda yhtenäinen ja moderni valaistus, joka mahdollistaisi myös mahdollisimman korkean hyötysuhteen ja alhaisen energiankulutuksen.

- Meille hyvän valaistusympäristön luominen oli tärkeää. Valaistuksen avulla voimme vaikuttaa myös tilavuuden tuntuun sekä ilmapiiriin; ei vain hyvään näkyvyyteen. Häikäisemätön, mukava ja välkkymätön valo ovat merkittäviä tekijöitä parannettaessa tilojen työskentelyolosuhteita, sanoo Stefan Elfborg, RISE:n projektijohtaja.

Ledge®-tuoteperheestä löytyy sopiva valaisin kaikkiin toimistotiloihin ja kouluihin. Kaikki Ledge®-tuotteet on suunniteltu säästämään asennusaikaa. Valon laatu ja teho ovat mahdollisimman korkeita, ja minimalistinen muotoilu mahdollistaa yhteinäisen visuaalisen ilmeen luomisen kiinteistön jokaiseen huoneeseen. Ledge®-tuoteperhe on DEFA:n kehittämä ja valmistama tuote.

Bård Klungseth

Press contact CEO, DEFA Group +47 930 37 858

We believe in innovation

DEFA - More power to you!

DEFA Group
Slependveien 108