3’s top 10 over mest solgte mobiler i februar

Samsungs nye Galaxy S20 Ultra, som siden 11. februar har kunnet forudbestilles hos teleselskabet 3, er allerede med på listen over de mest solgte telefoner hos selskabet. Øverst på listen er Apples iPhone 11, som også indtog førstepladsen fra oktober til december.

Apples iPhone 11 og iPhone 11 Pro er tilbage på hhv. første- og andenpladsen over de mest solgte mobiler hos teleselskabet 3 i februar måned efter at have væk fra topplaceringen i januar, hvor den ældre iPhone Xs strøg til tops takket være en skarp udsalgspris.

Ny på listen er til gengæld den spritnye Samsung Galaxy S20 Ultra, der er landet på en sjetteplads efter knap tre uger i forsalg. Telefonen kommer først fysisk til salg i butikkerne 13. marts, men den flotte placering i presale-perioden vidner om, at kunderne har blik for den nye topmodels mange kvaliteter, lyder det fra David Elsass, der er direktør for 3’s privatmarked:

”Med S20 Ultra leverer Samsung virkelig en telefon i topklasse med et vanvittigt kamera og en toptunet skærm. Selv om en stor del af vores kunder er hardcore Apple-fans, er der også mange tilhængere af Android iblandt, og de spidser ører, når Samsung lancerer nye flagship-modeller. S-serien er noget af det ypperste, Samsung kan præstere, og der er ingen tvivl om, at de har overgået sig selv med S20 Ultra.”

Top 10 solgte mobiler i februar 2020

9. Beoplay-højttalere
  10. DJI-kameraer

• top 10 mobiler