3 starter salg af OnePlus Star Wars Limited Edition

Køb af OnePlus 5T Star Wars Limited Edition smartphones starter den 14. december hos 3.

København, 14. december 2017: OnePlus lancerer i dag Star Wars udgaven af deres OnePlus 5T enhed, deres sublime flagskib-enhed, er skabt for at fejre OnePlus’ 4-års jubilæum og udgivelsen af det nye kapitel i den populære rumsaga, Star Wars: The Last Jedi.

OnePlus 5T Star Wars Limited Edition-telefondesign er inspireret af planeten Crait fra Star Wars: The Last Jedi. Telefonens bagside er malet i Crait White med Star Wars logoet trykt på bagsiden. På softwarefronten er der et skræddersyet sort og rødt tema med et sæt af 10 wallpapers tilpasset den nye AMOLED nedsænkningsskærm. Med pakken følger en begrænset udgave af enheden, som også indeholder en speciel Kylo Ren-taske som en del af det komplette tilbud.

OnePlus 5T Star Wars Limited Edition-telefonen har den højeste opløsning med dobbelt kamera system, 16 og 20 MP sporting f / 1.7-blænde på begge linser for bedre fotografering ved begrænset lys. En stor 6-tommers fuldoptisk AMOLED-skærm med et 18: 9-billedformat giver en mere virkelighedstro oplevelse. Dette er alt sammen tilføjet en form der ligner successen fra OnePlus 5-enheden. OxygenOS-enheden har fået Face Unlock, som giver brugerne mulighed for at låse deres telefon op, bare ved at kigge på den. Som en af de hurtigste på Android-markedet bruger Face Unlock over 100 identifikationspunkter til at låse enheden op. Med Dash Charge, OnePlus’ signaturopladningsteknologi, får brugeren en dags strøm på bare en halv time. Med kraften fra den største processor, Qualcomm Snapdragon ™ 835 platformen, kombineret med 8 GB LPDDR4X RAM, kan OnePlus 5T køre mange apps i baggrunden uden et enkelt sekund med lagging, så brugerne nemt kan skifte mellem apps.

Fra den 14. december 2017, er OnePlus 5T Star Wars Limited Edition 8 GB RAM og 128 GB lagerplads til rådighed hos 3.

Se priser og telefonen hos 3 her: https://www.3.dk/mobiler-tablets/mobiler/oneplus-5t/star-wars-edition/

Link til pressefotos: http://onepl.us/StarWarsPhotos

• oneplus

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 53 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor  AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk