3 tager imod forudbestillinger af iPhone XS, XS Max og Apple Watch Series 4 fra den 14. september

Teleselskabet 3 bekræfter her til aften, at selskabets kunder kan forudbestille iPhone XS, XS Max og Apple Watch Series 4 fra den 14. september kl. 09.01 på 3.dk, hos 3’s kundeservice samt i alle 3Butikker, når de åbner samme dag. Fra den 21. september kan iPhone XS, XS Max og Apple Watch Series 4 købes direkte i 3Butikkerne.

3 bekræfter her til aften, at teleselskabet tager imod forudbestillinger af kan iPhone XS, XS Max og Apple Watch series 4 fra den 14. september kl. 09.01 på www.3.dk, hos 3’s kundeservice samt i alle 3Butikker, når de åbner samme dag. Fra den 21. september kan iPhone XS, XS Max og Apple Watch Series 4 købes direkte i 3Butikkerne.

iPhone XR kan forudbestilles fra den 19. oktober og kan købes i 3Butikkerne den 26. oktober.

• apple

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 59 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor  AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk