Lars Sander Matjeka optaget i Kraks Blå Bog

Aller Media A/S’ adm. direktør Lars Sander Matjeka, 46, er optaget i den seneste udgave af Kraks Blå Bog, der blev udgivet i dag.

Kraks Blå Bog er Danmarks mest omfattende opslagsværk over betydningsfulde og anerkendte personer inden for deres fagområde. I år har 207 nye personer med stor betydning for deres fag og område modtaget æren af at blive optaget, heriblandt Lars Sander Matjeka.

Lars Sander Matjeka har siden 2017 været adm. direktør for Aller Media, hvor han udover en passion for virksomheden, ledelse og samfundsmæssige agendaer også har en stærk og vedholdende stemme ift. mediepolitik og konkurrencevilkår i mediebranchen, ikke mindst konkrete emner som mediestøtte og nulmoms.

Kraks Blå Bog, der er udkommet årligt siden 1910, er løbende blevet opdateret, hvor nye fagområder er blevet en del af udgivelsen, bl.a. med fremtrædende personer inden for mediebranchen.

Kort om Lars

Lars kom til Aller Media A/S i 2013 og har haft flere ledende roller, inden han i 2017 overtog posten som adm. direktør. Lars har desuden en baggrund som adm. direktør i en uddannelsesvirksomhed, hvor han tiltrådte efter at have arbejdet i en længere årrække som bl.a. marketing- og kommunikationsdirektør i it-branchen.

Foruden at være med i VL-gruppe og netværk besidder Lars i dag en række bestyrelsesposter, bl.a. som formand for A/S Ugebladsdistribution og OTW A/S.

Lars Sander Matjeka er uddannet fra Copenhagen Business School.

Se hele listen over årets nyoptagne her

• fællesskab
  • blå bog
  • kraks blå bog
  • vl-gruppe
  • otw a/s
  • a/s ugebladsdistributionen
  • nulmoms
  • mediepolitik

Aller Media er i dag den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden. I Danmark har vi en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.