Nyt livsstilsunivers skal samle boligejere

Fra indretning til ombygning, fra rengøring til vedligehold, fra højtider til hverdag, fra kælder til kvist. Med Aller Medias nye univers, ’Kære Hjem’, får boligejere i Danmark nu et sted, hvor alt det, der kan og skal gøres i et hjem, er samlet.

Det er fagredaktionen Aller Grøn, der også producerer livsstilsmagasinet ISABELLAS og havemagasinet Alt om haven, som står bag Kære Hjem-universet, der allerede nu findes online på kærehjem.dk, og som lander direkte ude hos over 1 mio. danskere som fysisk magasin fra september og indtil videre tre gange årligt.

Line Marie Laursen, chefredaktør på Aller Grøn, forklarer tankerne bag det nye univers og magasinet, der fra første udgivelsesdag bliver et af Danmarks absolut største hus- og havemagasiner:

- Dit hjem er din base og udgangspunktet for hele dit liv. Det er her, du samler energi og finder ro, så derfor skal det bare være i orden. Med Kære Hjem har vi fået et sted, hvor gode råd, idéer og tips og tricks til alt det, der kan og skal gøres i et hjem, er samlet. Fra vedligeholdelse og reparationer til gør det selv-projekter, fra rengøring til indretning, fra madlavning til havearbejde, fra kælder til kvist, siger hun.

Unikt samarbejde og samtænkning

Kære Hjem er et produkt af et unikt samarbejde og samtænkning af distribution og tryk på tværs af Aller Medias organisation samt kvalitetsindhold fra redaktionen bag ISABELLAS, Alt om haven og flere andre af Aller Medias magasiner.

- Vi arbejder allerede tæt sammen på tværs i fagredaktionen Aller Grøn, og med Kære Hjem får vores dygtige journalister og fagredaktører endnu en legeplads, hvor deres store specialviden og kreative indspark giver endnu mere værdi til de mange læsere, siger Line Marie Laursen og fortsætter:

- Og det er uanset om man bor i hus, lejlighed eller er ved at indrette et sommerhus, og uanset om man læser med online, følger os på de sociale medier eller foretrækker et trykt magasin. Så er vi allerede klædt på til at guide og inspirere unge som gamle, kvinder som mænd om alt det, der rører sig i hjemmet, siger chefredaktør Line Marie Laursen, der glæder sig til at komme ud til en endnu bredere målgruppe.

Danmarks største hus- og haveunivers

Kære Hjem-magasinet distribueres eksklusivt med andre titler fra Aller Media og når derved ud til mere end 1 mio. danskere – en stor målgruppe, der ellers er svær at ramme gennem traditionel distribution.

- Vi har store forventninger til Kære Hjem, da det er Danmarks største hus- og haveunivers, vi går ud og lancerer på tværs af print, digitalt univers, sociale medier og nyhedsbreve. Med Kære Hjem når vi ud til flere end 1 mio. danskere hver måned, siger Ann Forup, salgsdirektør i Aller Mediesalg, og fortsætter:

- Med det fysiske Kære Hjem-magasin udnytter vi en distributionsfordel, der gør os særdeles konkurrencedygtige på markedet. Og idet vi distribuerer magasinet eksklusivt med andre titler fra Aller Media, får vi magasinet fra postkassen og helt med ind i stuen, siger hun.

Fakta om Kære Hjem

kærehjem.dk blev lanceret den 03. juni 2019

Magasinet Kære Hjem lander direkte ude hos over 1 mio. danskere som fysisk magasin fra september og tre gange årligt

Magasinet Kære Hjem distribueres med dit yndlingsmagasin/-ugeblad direkte til sofabordet