Amway overtager XS® Energy-varemærket!

Denne fantastiske døråbner, der appellerer til Amway Business Owners (ABOer) i alle aldre, er yderst relevant for yngre ABOer og er med til at skabe udvikling i Amway-forretningerne ved at etablere forbindelse til andre vigtige varemærker såsom NUTRIWAY® og ARTISTRY®.

Det er os en stor fornøjelse at meddele, at XS®-virksomhedens stifter, David Vanderveen, bliver Vice President og General Manager hos Amway for XS®-varemærket. David er en fantastisk leder og dybt rodfæstet i XS®-varemærket, der relaterer sig til forbrugerens livsstil og eventyrlyst. David vil sørge for, at ABOerne og forbrugerne sikres det samme enestående service- og supportniveau, de er vant til fra XS®-varemærket.

Det er en stor milepæl for Amway. Og det vil skabe en direkte forbindelse til det hastigt voksende segment for energidrikke – som forventes at nå USD 21 milliarder i USA alene inden 2017!

Vær med til at fejre denne skelsættende begivenhed for Amway og Amways forretningsindehavere i hele verden.

• Spa, fitness, well-being