ARTISTRY™ lancerer nyt og professionelt peeling produkt der kan anvendes hjemme

Intensive Skincare Renewing Peel (indeholder naturlige ingredienser og) er så enkelt at bruge, at man selv kan udføre behandlingerne derhjemme. Ved en kontinuerlig behandling to gange om ugen i seks uger, vil man kunne se tydelige resultater, som kan sammenlignes med de behandlinger, man får ved professionelle kemiske peel-behandlinger.

Det aktive svampebaserede enzym i ARTISTRY Intensive Skincare Renewing Peel virker kun på hud med en pH-værdi på mindre end 5.5, og derfor, kan det ikke virke på levende hudceller med en højere pH-værdi. Det betyder, at den irritation, som man ofte ser ved andre syrebaserede peelingprodukter, ikke vil opstå med ARTISTRY Intensive Skincare Renewing Peel. Desuden tilpasser enzymet sig til den individuelle kvindes hud og hudtype.

Kliniske tests har vist at 99 pct. af deltagernes hud blev sundere og blødere efter blot at have brugt produktet én gang. Den afgørende forskel på ARTISTRYs Intensive Skincare Renewing Peel skabes på grund af det svampebaserede enzym, Mucor Miehei, som efterligner den aktivitet, hudens egne naturlige enzymer normalt producerer.

”Som en del af ens ugentlige hudplejerutiner, er det vigtigt at fjerne den gamle hud så ofte som muligt for at opnå en sund og velplejet hud. Døde hudceller hober sig op på hudens overflade og kan medføre, at huden ser usund, kedelig og mat ud. Den nye ARTISTRY Intensive Skincare Renewing Peel slider ikke på huden og indeholder ingen syrer, men er derimod en naturlig måde at gøre ens hud blød og sund at se på igen,”udtaler Jon Scimeca, der er forskningsleder hos Amways udviklingsafdeling.

ARTISTRY Intensive Skincare Renewing Peel koster 625 kroner og er det første lancerede produkt i rækken fra den nye Intensive Skincare-linje. Hovedideen er, at tilbyde kvinder enkle produkter, som er så nemme at arbejde med, at man i sin travle hverdag kan foretage den otte minutter lange behandling derhjemme og ikke behøver at gå til en professionel behandling for at forbedre hudens struktur. Efter seks ugers brug, vil man opleve, at synligheden af pigmentforandringer og de tynde linjer i huden er blevet reduceret.

Personlig rådgivning er vores varemærke
ARTISTRY distribueres eksklusivt af Amway, der er en direkte salgsvirksomhed. Det betyder, at ARTISTRY udelukkende kan fås gennem Amways forhandlere. Dette sikrer, at kunderne får en grundig og individuel vejledning i de forskellige produkter, inden de købes. For at sikre at vi kun har glade og tilfredse kunder, giver vi pengene retur, hvis du ikke er 100 procent tilfreds med produktet – også når du har brugt det. Du kan få mere information på www.amway.dk eller telefon (+45) 4331 3233, hvor også nærmere forhandler kan oplyses.