Danskerne: Helena Christensen er det største danske skønhedsikon gennem tiderne

• Helena Christensen
  • HKH Kronprinsesse Mary
  • Susse Wold

Artistry udvalgte en række nulevende og afdøde danske skønheder tilbage fra stumfilmens tid og frem til i dag og bad efterfølgende danskere om at udvælge deres favorit. Her kom Helena Christensen ind på en klar førsteplads. Mette Henius, Senior Corporate Affaris Manager hos Amway, der ejer Artistry, udtaler:

”Danmark som nation bliver ofte fremhævet internationalt for at have nogle af verdens smukkeste kvinder. Derfor synes vi, det kunne være interessant at se, hvem den danske befolkning selv synes repræsenterede det ultimative danske skønhedsikon gennem tiderne. At valget faldt på Helena Christensen, der jo også er en af de helt store internationale supermodeller, kom ikke som en overraskelse. Hun er en legendarisk og naturlig skønhed.”

Fremhæv din egen skønhed med Aristrys makeup-skole:
Selvom skønhedsikoner er født med ekstra gode gener fra naturens side, er de også dygtige til at fremhæve deres bedste træk med den rigtige makeup. Fremhæv selv dine aller bedste træk – måske det er smukke øjne, flotte høje kindben eller fyldige læber?

Artistry’s make-up artist Cecilia Lidén viser dig hvordan du får Helena Christensen’s look:

Look - Helena Christensen

Foundation
ARTISTRY Exact Fit Powder “Cappucino”
Påfør “Cappucino” med en svamp for at opnå et solgyldent look.

Bryn
ARTISTRY Eyebrow Pencil “Taupe”
Udfyld brynene, så du blot definerer dine naturlige bryn, og gør farven en anelse dybere.

Øjne
ARTISTRY Eyeshadow “Chic”, “Starry Night”, “Spiral” og “Divine”. ARTISTRY Signature Eyeliner “Black”, ARTISTRY Eyeliner Pencil “Ebony” og ARTISTRY Signature Volume Mascara “Black”

• Påfør “Starry Night” under brynet og i den inderste øjenkrog
  • Påfør derefter “Chic” på øjenlåget, og ton farven opad mod brynet
  • Påfør derefter “Spiral”, og dæk hele øjenlåget med den sorte farve
  • Ton derefter farven opad mod brynet, og påfør “Spiral” under øjet og hele vejen rundt
  • Ton kanterne omhyggeligt ud med en vatpind
  • Ton ud i den inderste øjenkrog og i kanterne med “Divine” for at opnå et flot smokey-brunt, varmt look
  • Påfør sort eyeliner omkring øjet – både på øjenlåget og under øjnene. Lad den mødes med Eyepencil “Ebony” på den våde linje, og ton desuden “Ebony” Eyepencil ud mellem øjenvipperne for at opnå et komplet smokey look
  • Afslut med to tykke lag ARTISTRY Volume Mascara “Black”, eller hvis du ønsker et endnu mere glamourøst look, kan du sætte et par kunstige øjenvipper på for at skabe det ultimative smokey eyes-look – super trendy dette efterår.

Kinder
ARTISTRY Blusher “Sienna”, ARTISTRY Blusher “Sunkissed”, ARTISTRY Exact Fit Powder “Walnut” og ARTISTRY Eyeshadow “Silk”

• Giv ansigtet kontur med “Walnut”
  • Fremhæv derefter kindbenene, tindingerne, næseryggen og overlæben samt den inderste øjenkrog med “Silk”
  • Påfør derefter “Sienna” og “Sunkissed” med ret brede strøg for at opnå et varmt look

Læber
ARTISTRY Signature Lipstick no. 13, ARTISTRY Eyeshadow “Silk”

• Kom “Silk” på overlæben
  • Påfør derefter Lipstick no. 13 for at give læberne et perfekt naturligt look som en flot finish til dit smokey eyes-look

Personlig rådgivning er vores varemærkeARTISTRY distribueres eksklusivt af Amway, der er en direkte salgsvirksomhed. Det betyder, at ARTISTRY udelukkende kan fås gennem Amways forhandlere. Dette sikrer, at kunderne får en grundig og individuel vejledning i de forskellige produkter, inden de købes.

For at sikre at vi kun har glade og tilfredse kunder, giver vi pengene retur, hvis du ikke er 100 procent tilfreds med produktet – også når du har brugt det. Du kan få mere information på www.amway.dk eller telefon 4331 3233, hvor også nærmere forhandler kan oplyses.