Nye børnevenlige produkter beskytter dit barns krop

Nu kan du vaske dit barns tøj og tænder med god samvittighed.

Amways nye SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børnsamt nye tandplejeprodukter fra Glister™ kids er nemlig designet til at sikre maksimal beskyttelse til dit barn og naturen på én og samme tid.

Naturlige ingredienser gør dit børnetøj rent

Med SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børn (171 DKK) behøver du ikke længere at bekymre dig om snavs på tøjet eller ubehagelige reaktioner på dit barns hud.

SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børn er dermatologisk testet, og det er dermed sikkert og trygt at bruge til baby- og småbørnstøj. Samtidig er vaskemidlet biologisk nedbrydeligt og indeholder ingen farvestoffer eller optisk hvidt.

Vaskemidlet indeholder naturlige ingredienser fra kokosnød og fermenteret korn. En unik formel, der gør tøjet helt rent og blødt på én og samme tid – selv i koldt vand ned til 15 grader.

Overfladeaktive stoffer fra kokosnød gør, at spændingen mellem snavs og tøj bliver nemt opløst. Og de naturligt skabte enzymer fra fermenteret korn fjerner let og hurtigt pletter fra blandt andet mælk og babymad. Endelig virker fedtsyrerne fra kokosnød dejligt blødgørende på tøjet.

SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børn indeholder ingen animalske ingredienser og er heller ikke testet på dyr.

Beskyt tænder i udvikling

Når dit barn har fået rent og nyvasket tøj på, vil Glister™ kids tandpasta (34 DKK) passe godt på dit barns mælketænder – samtidig med at tandbørstningen bliver en sjov oplevelse!

Den nye Glister™ kids tandpasta er lavet til børn fra toårs-alderen og op. Det er en nænsom, sukkerfri gel, som bekæmper huller samt renser og beskytter mælketænderne med flour.

Tandpastaen består af den eksklusive REMINACT™-formel, som beviseligt er med til at genopbygge de essentielle, naturlige mineraler i tænderne såsom calcium og fosfor.

Tuben nem at skrue af og på og er udsmykket med den glade Panda ved navn Patches, som er med til at gøre tandbørstningen en positiv og sjov oplevelse for dit barn.

Farverige og børnevenlige tandbørster

Kombinér gerne tandpastaen med den nye Glister™ kids oral care tandbørste (86/4 DKK), der kan fås i flere forskellige, glade farver og har et behageligt greb, som er perfekt designet til børns små hænder.

Børstehovedet er rundt og med bløde hår, hvilket er anbefalet af tandlæger. Samtidig viser en farvet sektion på børstehovedet, hvor meget tandpasta der skal bruges.

Tandbørsten er fuldstændig fri for stofferne PVC (poluvinylchlorid), BPA (bisphenol A) og ftalater, som ofte sættes i forbindelse med hormonforstyrrende egenskaber, så du kan føle dig helt tryg og sikker, når du børster dit barns bisser!

Om AMWAY HOME

SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børner et AMWAY HOME™-produkt, som er et resultat af vores mangeårige videnskabelige erfaring i udvikling af de bedste rengøringsprodukter, der giver dig og din familie et sundere hjem og er skånsomme mod miljøet.

Alle AMWAY HOME-produkter lavet på baggrund af en unik BIOQUEST FORMULA, som anvender højaktive ingredienser fra naturen til at levere exceptionelle rengøringsresultater uden at skade miljøet.

BIOQUEST FORMULA betyder at:

Alle AMWAY HOME produktformler er fuldstændig bionedbrydelige.

AMWAY HOME’s formler er koncentrerede og har et højt indhold af aktive ingredienser i stedet for fyldstoffer eller vand, da vi mener, at kunderne skal have noget for pengene.

AMWAY HOME produktformler er blevet testet under kontrol af hudlæger[1] for at være sikker på, at de er sikre og hudvenlige, og hverken vil forårsage allergi eller andre irritationer. Med SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børn er vi gået skridtet videre og har fået børnelæger til at teste formlen for at sikre, at det også er nænsomt over for ung, følsom hud.

Amway har i over 50 år forsynet dig med miljøvenlige produkter, og vi har uafhængige certificeringer, der beviser det. Blandt andet The AISE Charter for Sustainable Cleaning(International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products), som er branchens officielle europæiske stemme.

A.I.S.E. har certificeret, at vores produkter er i overensstemmelse med deres miljømæssige, sociale og økonomiske standarder. Som den officielle europæiske stemme for

rengøringsbranchen er deres godkendelse en fantastisk anerkendelse af vores hårde arbejde for at fremstille effektive rengøringsprodukter, der har en positiv indvirkning på verden.

Se mere på www.amway.dk

For mere info og vareprøver, kontakt:

Mette Hvistendahl Munch, Corporate Affairs Manager

Mette.munch@amway.com

+45 2034 5131

[1] AMWAY HOME™-produkterne testes under dermatologisk kontrol, når muligt. SA8™ Liquid koncentreret vaskemiddel til børn er – som beskrevet tidligere – blevet testet under dermatologisk kontrol.

• Sundhed, sundhedsvæsen, lægemidler

• amway
  • glister
  • sa8
  • detergent
  • environment
  • gentle
  • toothpaste

Amway er en af de førende virksomheder inden for direkte salg på verdensplan. Amway, der blev grundlagt i 1959 i Ada, USA, driver virksomhed i mere end 100 lande og områder og havde en indtjening på USD 8,8 milliarder i 2016.

Amway har haft succes med at drive virksomhed i Europa siden 1973 og er i øjeblikket aktiv i 29 europæiske lande. Virksomheden beskæftiger mere end 1.200 medarbejdere i Europa. Amway Danmark er en del af Amway Scandinavia og har været aktiv på markedet siden 1. juli 1999. Det skandinaviske hovedkontor ligger i Danmark i Taastrup på adressen Carl Gustavsgade 3, 2630 Taastrup.

Amways produkter distribueres via mere end tre millioner selvstændige Amway-forretningsindehavere på verdensplan, hvoraf 250.000 er placeret i Europa.