Revolutionerende anti-rynkeserum fra ARTISTRY

På et tidspunkt i enhver voksens liv begynder huden at miste målbare mængder af collagen og elastin, der er ansvarlige for hudens styrke og spændstighed. En af de mest effektive måder at begrænse fremtoningen af rynker er retinol-baserede serum, men retinol kan have bivirkninger som hudirritation, der afholder mange kvinder fra at bruge dem. Men nu er der nyt håb til bekæmpning af synlige rynker. Amways skønhedsbrand ARTISTRYTM har nemlig samarbejdet med University of Michigan i USA, om en ny anti-rynkeserum med retinol, der bygger på en eksklusiv patenteret teknologi, der mindsker bivirkningerne og forbedrer fremtoningen af rynker i huden.

ARTISTRYTM hudpleje eksklusivt fra Amway har linceseret en førende anti-ældningsteknologi for ARTISTRYTM Anti-Wrinkle Firming Serum produktet, der er den seneste tilføjelse til ARTISTRYTM Intensive Skincare-serien. Den nye ARTISTRYTM Anti-Wrinkle Firming Serum er verdens første, og eneste anti-rynkeserum, der anvender den patenterede Targeting Complex teknologi, fra University of Michigan. Med den nye teknologi giver ARTISTRYTM Intensive Skincare Anti-Wrinkle Firming Serum en unik hudplejebehandling. Den arbejder på at genoprette flere tegn på hudældning ved at udnytte kraftfulde collagen-øgende ingredienser som næste-generations retinol, peptid og C-vitamin – med et balanceret kompleks af lindrende anti-irritiationskilder, fugtighedsbarriere konservatorer og anti-oxidanter, der gør det muligt at få en mere effektiv anti-rynkeserum ved at modvirke de synlige tegn på ældning, mens produktet minimerer følsomheden forbundet med retinol-brug.

“Ifølge hudplejeeksperter er retinol er en af de mest effektive ingredienser til at behandle ældningstegn, fordi det rent faktisk er med til at genopbygge hudens elasticitet og fasthed, mens synlige rynker reduceres,” siger Mette Bettina Henius, der er Corporate Affairs Manager for Amway i Skandinavien, Holland og Belgien og fortsætter: “Målrettet retinol, vitamin C og peptide er tilføjet vores multi-funktionelle formular til at hjælpe med at genopbygge og forny hudens spændstighed.”

Bivirkningerne ved retinol er formindsket ved at bruge en naturligt plantebaseret blanding af soya planteøstrogen, soya peptid og æbleekstrakter, der tilsammen danner Targeting Complex teknologien. Targeting Complex er den første og eneste teknologi, der hjælper med at beskytte og berolige hudcellerne så retinol-behandlingen kan nå de dybere lag af hudens overflade.

Ny forskning viser, at retinol-baseret følsomhed er et resultat af aktiveringen af proteinet ’epidermal growth factor receptor ’ (EGFR). Ved at kigge på resultaterne af forskellige kræftstudier, hvor EGFR også aktiveres, fandt forskerne fra University of Michigan ud af, at naturlige produkter som soja-forbindelser, begrænser aktiveringen af EGFR, hvorfor der er naturlige soja-forbindelser i den nye anti-rynkeserum fra ARTISTRYTM.

“Undersøgelser viser, at retinol, mens det er effektfuldt i at genopbygge hudens collagen-matrix, til gengæld også er kilde til gener, der har afholdt kvinder fra at få glæde af fordelene ved retinol,” siger Gary Fisher, Ph.D., Harry Helfman Professor of Molecular Dermatology, University of Michigan, USA. ”Efter flere års forskning i retinols natur, fandt vi frem til en komplet ny måde at styre hudens respons til retinol så rynkers fremtoning minskes alt imens bivirkningerne minimeres.”

I laboratorietests er det bevist at ARTISTRYTM Intensive Skincare Anti-Wrinkle Firming Serum producerer tre gange så meget collagen-aktivitet over en natten. ARTISTRYTM Intensive Skincare Anti-Wrinkle Firming Serums fordele er:

• Opfordrer huden til at øge produktiviteten af collagen, der er med til at gøre huden fast
  • Blødere linjer der reducerer rynkernes fremtoning
  • Får huden til at se sund ud
  • Passer til alle hudtyper

Om University of Michigan Health System
Placeret i Ann Arbor, Michigan, USA og som en del af University of Michigan, er University of Michigan’s Health System’s patientpleje-, uddannelses- og forskningsfaciliteter blandt de mest omfattende og sofistikerede i USA og i verden. UMHS er hjem for flere end 22.000 fakultetsmedlemmer og ansatte, der er involveret I patientpleje, uddannelse og forskning med flere end 120+ klinikker og kontorer i Michigan og nordlige Ohio.

University of Michigan vil modtage royalties fra salget af produkter i henhold til en licensaftale. Royalties er distribueret i henhold til University policy: U.S. Pat. No. 6,638,543

Personlig rådgivning er vores varemærke

ARTISTRY distribueres eksklusivt af Amway, der er en direkte salgsvirksomhed. Det betyder, at ARTISTRY udelukkende kan fås gennem Amways forhandlere. Dette sikrer, at kunderne får en grundig og individuel vejledning i de forskellige produkter, inden de købes.

For at sikre at vi kun har glade og tilfredse kunder, giver vi pengene retur, hvis du ikke er 100 procent tilfreds med produktet – også når du har brugt det. Du kan få mere information på www.amway.dk eller telefon 4331 3233, hvor også nærmere forhandler kan oplyses.