hi teknologi- og industrimesse den 3. - 5. oktober 2017 i MCH Messecenter Herning

Pressemeddelelse   •   Aug 30, 2017 15:12 CEST

hi-logo

Mød Armatec, når MCH messecenter Herning åbner dørene til hi – Skandinaviens teknologi- og industrimesse 2017.

Vær med når hele branchen mødes i Herning til 3 intense dage med fokus på teknologi, nyheder og networking. hi er Skandinaviens største industrimesse med mere end 16.000 besøgende.

Armatec udstiller på BITVA fællesstand M 9550.11. Vi medbringer hele paletten af ventiler, aktuatorer og pumper.

I år har vi særligt fokus på den nye AQ aktuator fra Bernard Controls.

Det er gratis at besøge hi-mesen, men kræver dog, at du på forhånd har registreret dig i et hi online billetsystem. Din billet scannes i indgangen, så du kan med fordel printe din fribillet hjemmefra. Hent din fribillet til Hi-messen her!

På gensyn på stand M 9550.11!

ARMATEC A/S

Armatec Danmark, der er ISO 9001-certificeret, har forsynet dansk industri-, miljø- og energianlæg med ventiler, aktuatorer og systemløsninger i over 50 år. Desuden har vi i mere end 30 år forsynet dansk byggeindustri med komponenter og systemløsninger til fjernvarmeinstallationer i hele landet. Nu har vi også et stort program af pumpeløsninger til industrianlæg.

Kommentarer (0)