ASICS KLÆDER DIG GODT PÅ TIL FORÅRETS LØBETURE MED SIN NYE SAKURA-KOLLEKTION

ASICS annoncerede i dag lanceringen af deres SAKURA-kollektion, som er inspireret af kirsebærtræernes blomstringstid i Japan, der kan nydes hvert forår. Denne årstid er synonymt med at starte på en frisk, og SAKURA-kollektionen har det helt rigtige trænings- og fodtøj til alle, der vil komme godt i gang med deres træning efter vinteren.

SAKURA-kollektionens højtydende løbesko i tre nye modeller sikrer det helt rigtige forårslook til løbere, der både vil se godt ud og have god komfort. Kollektionen omfatter:

RoadHawk FF SP
Få luft under vingerne med den lette og hurtige RoadHawk FF SP. Skoen er responsiv takket være sin Flyte Foam-mellemsål, så du lynhurtigt når din topfart. RoadHawk FF SP er en fremragende hverdagsløbesko til løbere med neutral pronation.

GEL-NIMBUS 20 SP
GEL-NIMBUS 20 SP er inspireret af skyer og skabt til at yde maksimal komfort, så du kan stå distancen.

Takket være FlyteFoam-teknologien er den flotte træningssko behagelig for fødderne, så du kan presse dig selv endnu mere på løbeturen.

GEL-KENUN SP
GEL-KENUN SP er en alsidig sko, som lader dig udfolde dit fulde potentiale – uanset om du træner ude eller i fitnesscentret. Den fremragende dæmpning takket være GEL i bagfoden og Solyte-mellemsål giver suveræn komfort i hvert eneste skridt. En velbalanceret sko til dig, der hverken vil gå på kompromis med stil eller funktion.

DAMEBEKLÆDNING
Forkæl dig selv med et suverænt forårsoutfit bestående af ASICS Cool Tank og Cool Capri – det perfekte match til sko.

Læs mere om ASICS på: asics.com/sakuracollection

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive