ASICS ’premium’ Floorball fodtøj lanceret i efteråret 2011

Pressemeddelelse   •   Feb 21, 2011 08:15 CET

I efteråret 2011 vil ASICS for første gang lancere dets ’premium’ kvalitets floorball fodtøjskollektion til både mænd og kvinder. Disse produkter, GEL-Cyber Speed og Gel-Cyber Zorro, er specielt udviklet og designet til floorballsporten. Floorball fodtøjskollektionen er testet af nogle af verdens bedste – og ASICS sponsorerede – floorball spillere, herunder Magnus Svensson (Sverige), Esa Jussila (Finland), Mikael Järvi (Finland) og Milan Fridrich (Tjekkiet).

About ASICS
Anima Sana In Corpore Sano: A Sound Mind in a Sound Body.  More than sixty years ago, in 1949, Kihachiro Onitsuka founded the forerunner of ASICS, Onitsuka Ltd, introducing its first pair of shoes.  Since then, a lot has changed, except ASICS commitment to offer the finest and most innovative sportswear products.  Today, ASICS is represented on every continent.  In constant dialogue with professional and amateur athletes, ASICS translates technology into sophisticated and functional products for a large number of sports. www.asics.com

PDF-dokument Word-dokument