NY ASICS-KOLLEKTION KOMBINERER FART OG STIL

De færreste ville løbe en tur i deres bedste T-shirt eller deres yndlingsjeans. De ville nok heller ikke dukke op til en aften i byen med vennerne i deres løbetøj. Men når det gælder fodtøj, er det lige blevet både nemmere og billigere at kombinere træning med hverdagsliv.

Den nye ASICS RoadHawk FF er den seneste tilføjelse til brandets løbekollektion. Eftersom skoen kombinerer glimrende tekniske løbefordele med et frisk og ungt design, passer den lige så godt til en løbetur i parken som til en spadseretur i byen. Og så endda til en yderst rimelig pris.

Rent teknisk er den udstyret med en halv Mono-Sock med sømløse mesh-stropper, der smyger sig om foden og sikrer en tætsiddende og støttende pasform, mens den hurtigtørrende Ortholite-inderstrømpe giver fremragende dæmpning. Derfor vil brugeren føle sig støttet, tør og komfortabel på hele sin løbetur. Skoen har desuden ASICS’ revolutionerende FlyteFoam-mellemsål, som er cirka 55 % lettere end en standardmellemsål, i hele skoens længde. Den giver løberen en skøn fartfornemmelse og en suveræn dæmpning, der bliver ved med at holde formen.

Mikael Magnusson, Product merchandiser på ASICS Skandinavia udtaler: “De fleste, der hører ordet ASICS, vil sandsynligvis tænke på løbesko af høj kvalitet. Men vi ved også, at det ikke er alle, der køber et par kondisko for at træne i dem. Derfor er ASICS RoadHawk FF designet til at føles hurtige, responsive og komfortable på løbeturen og samtidig have et flot look, der gør dem velegnede til hverdagsbrug. Vi er glade for at kunne præsentere en sko, som beviser, at fart og stil kan gå op i en højere enhed.”

ASICS RoadHawk FF kan købes nu hos lokala forhandler eller i ASICS' netbutik på asics.dk. Prisen er 1000 DKK.

Deltag i snakken om RoadHawk ved hjælp af hashtaggene #RoadHawkFF og #FeelFast.

Produktvideo: http://asics.tv/2rCLOD8

Teknologivideo: http://asics.tv/2qtvhNU

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive