Stream dine playlister via badeværelsesmøbler fra Aspen

Forskning peger på, at musik gør dig både klogere og mere frisk. Hvilken musik bliver man klogest af, synes uklart, men derimod konstateret fra en samling af videnskabsfolk, at det at lytte til musik – hvad som helst – som udvikler hjernen og som gør os klogere og betydeligt mere kvik. Benyt lejligheden med at starte dagen med at lytte til musik når du gør dig klar på badeværelset. Med indbyggede højtaler fra Aspen, får du en enkel og tryg løsning med Bluetooth direkte i badeværelsesmøblet.

At lytte til musik – og synge selv – er ikke kun sjovt men også en rigtig helsekur. I visse landsdele i Sverige skrives korsang ud på recept, hvilket bør betyde, at du med fordel både kan tage det med at synge under bruseren et skridt videre og videreudvikle på din favoritmusik i badeværelset. Trenden peger på, at badeværelset ikke bare er et funktionelt rum, men et sted for socialt samvær og afslapning. Teknik som smart phones, tabletter og streaming af musik gør det muligt at skabe stemning i badeværelset, som ellers ofte et rum, hvor man ikke ønsker at trække for meget strøm pga. fugt. Med Aspens nye integrerede højtalere, behøver du ikke trække ekstra ledninger, for at kunne nyde musik i din tid i badekaret.

Højtaler i underskabet med stor lyd

Aspens højtalere er udviklet i samarbejde med danske Orlo, som er kendt for stor lyd i små enheder. Selve højtaleren sidder i underskabet, diskret placeret på siden. Du tilslutter enkelt din enhed via Bluetooth. Højtalerne er sikkerhedsbedømt med IP44 for at klare typiske badeværelsesmiljøer.

Hent playlister til din stund på badeværelset

Læs mere på http://www.aspenbad.dk/badevaerelsesinspiration/inspiration/musik/ hvor du kan hente playlister til forskellige stemninger – f.eks. spa eller fest.

Vi hos Aspen brænder for, at lade folk i Norden indrette kvalitetsbadeværelser, som de kan trives i i mange år fremover. Derfor prøver vi os hele tiden frem med at finde nye funktioner, som giver dig en skønnere oplevelse. At kunne spille stemningsfyldt musik fra sit badeværelsesspejl er et eksempel. Rummeligt og smart opbevaring, skjult eludtag, stabile træskuffer og skridsikre måtter m.m. Og hvis du besøger nogle af vores forhandlere kommer du til at opdage mange flere.

Alle møbler fra Aspen er designet til Nordiske badeværelser, leveres helt færdigmonteret og har 10 års garanti.

Velkommen og lad dig inspirere på www.aspenbad.dk

For yderligere information, venligst kontakt:

Mikael Thedeby, Acting CEO, Vanna Danmark, tlf. +46 73 986 07 72, mikael.thedeby@vannagroup.com

Caroline Gräntz, Marknadskoordinator för Aspen, tlf. 040-670 15 30, caroline.grantz@aspenbad.se

• Bygning, ejendom

• aspen