Masser af plads i et flot design

Unikke ATAG-kølesystemer

ATAG amerikanerkøleskabe er fuldt udstyret med ismaskiner og minibar. Derudover leveres disse modeller med No Frost-funktionen. Denne teknologi forhindrer opbygning af is i fryseren, og du undgår derfor at afrime. Det er ikke bare mere bekvemt, men det sparer også strøm. Funktionerne Fast Freeze (superhurtig indfrysning) og Fast Cooling (superhurtig nedkøling) er også praktiske features, for ikke at nævne den enorme opbevaringskapacitet - rigelig plads til en hel uges indkøb - og det imponerende design.

Cool Select-zone

Hvis du vælger modellen med Cool Select, får du mulighed for at indstille denne specielle køleskuffe til en anden temperatur end det større rum. Det er så at sige et køleskab i et køleskab. For eksempel kan du indstille Cool Select-zonen til nul grader, så grøntsager og frugt bevarer friskheden længere. Ud over nul grader-indstillingen, er der tre andre indstillinger:

• Quick Cool, for eksempel til at afkøle drinkssuperhurtigt.
  • En optøningsfunktion: meget jævn optøning, for eksempel til at optø kød korrekt.
  • Soft Freeze (-5 ºC): ved denne indstilling bliver maden frosset på en sådan måde, at kun fugten inde i  maden selv fryser. Det giver dig for eksempel mulighed for at skære laks i meget tynde skiver til en carpaccio.

Twin Cooling-system

ATAGs amerikanerkøleskabe er udstyret med Twin Cooling-systemet, som køler maden separat i køleskabe og fryseren. Dette sikrer den mest optimale kølefordeling inde i dit køleskab. Kold luft cirkulerer også mellem hvert rum for at skabe en meget jævn temperatur, fordeling og fugtighedsindhold. Dette gør dig i stand til at bevare dine friske madvarer endnu længere, og bevarer smagen bedre.

For yderligere information kontakt:Brand Manager Jesper
Storm Tlf. +45 35 35 32 35

• Boligindretning

• amerikanerkøleskab i flot design
  • luksuriøst amerikanerkøleskab
  • amerikanerkøleskab

Mærke med stil

ATAG design er kendt for perfekte detaljer, funktionalitet og sofistikeret design. Produkterne er designet til de mest krævende situationer. ATAG bestræber sig på at tilbyde individuelle løsninger til den kræsne forbruger og produkterne giver rig mulighed for individuel udfoldelse.

ATAG er ikke kun et særdeles attraktivt design, ATAG er i stand til at gøre madlavning i dit fremtidige køkken endnu mere imponerende, og din kulinariske resultater endnu mere fornøjelig.

Gorenje Group Nordic A/S

Siden lanceringen af det danske datterselskab i 1976 med hovedkvarter i København er Gorenje Group Nordic vokset til en multinational virksomhed med ansvar for hele Norden og Baltikum. Med et sortiment, der omfatter fem hvidevaremærker, nemlig Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag og Upo, der afsættes i otte lande via et bredt og dygtigt distributionsnet, ønsker Gorenje Group Nordic at levere et bredt sortiment af innovative, designbaserede produkter og serviceydelser, som skaber enkelthed for kunderne, og dække forskellige segmenter og prisklasser.

www.GorenjeGroupNordic.com

Pressekontakt Brand Manager +45 35353235