Priser på den nye Audi A1 og Audi A1 Sportback

Priser på den nye Audi A1 og Audi A1 Sportback

Sammen med weekendens åbent hus hos Audi forhandlerne - Audi Days 14.-15. marts hvor Audi A1 og Audi Q3 blev introduceret for danskerne - kunne vi præsentere priserne på den nye Audi A1 (3 døre) og Audi A1 Sportback (5 døre).

Priserne på A1 starter ved de 3-cylindrede ultra-modeller:

A1 1.0 TFSI ultra 95 kh: 220.100 kr.
A1 Sportback 1.0 TFSI ultra 95 hk: 229.000 kr
A1 1.4 TDI ultra 90 hk: 250.807 kr.
A1 Sportback 1.4 TDI ultra 90 hk: 259.707 kr.

Priser og andre informationer på Audi Q3 findes allerede på www.audi.dk/Q3.

Audi Danmark er en del af Skandinavisk Motor Co. A/S, som udgør importdivisionen i Semler Gruppen - Danmarks største koncern i bilbranchen. Her har importen ligget siden 1975, og i den periode har mærket været igennem en rivende udvikling. Audi har i dag otte forhandlere og 27 autoriserede servicepartnere fordelt over hele landet, og mærket står stærkt med et godt image og et attraktivt og omfattende modelprogram.