BABOR fokuser på kvindelig skønhed

Smuk hud øger selvtillid - BABOR understøtter det moderne koncept for kvindelig skønhed.

Vi er smukke. Vi er stærke. Vi er unikke. Skønhed er ikke kun et spørgsmål om ydre udseende, som vi ved. Men faktum er, at hvis vi føler os smukke og rolige i vores egen hud, er vi gladere og mere selvsikker. Det er netop denne følelsesmæssige følelse, at BABOR ønsker at give sine kunder, samtidig med at hver enkelt person bliver endnu smukere. Virksomheden er fuldt ud forpligtet til at øge kvinders selvtillid, ligesom det hedder i det seneste slogan "Ask for more!" Med andre ord, vær mere ambitiøs, mere beslutsom, mere krævende og dristig - også hvad angår din hudpleje!

Hos BABOR har skønhed altid været et meget personligt anliggende. Vores hud er trods alt lige så unik som et fingeraftryk. I mere end 60 år har BABOR derfor tilpassede videnskabeligt baserede præcisionsformler, der er skræddersyet til de mest varierende hudbehov og giver imponerende resultater.

Som mange kvinder deler BABORs kunder et ønske om effektive og aktive beautyprodukter. Hvad der begyndte i 1956 med HY-ÖL-renseren, som i årenes løb blev et ikonisk hudplejeprodukt, er i dag et professionelt mærke, der forstår og opfylder den moderne kvindes individuelle hudplejebehov med lethed og tillid.

60 års forskning

BABOR AMPOULE CONCENTRATES er det nye selvforsynede billede af kvindelig skønhed. De imødekommer din huds behov, giver præcise og langvarige resultater, som du kan se og føle. Fjorten forskellige aktive koncentrater kombinerer tradition og modernitet som intet andet beauty produkt. Det skyldes, at viden fra 60 års forskning kombineres med mottoet "Skønhed to go. Når som helst. Overalt!" For det ultimative i smuk hud og større selvtillid!

Vi arbejder allerede dagligt med mange stærke kvinder. De omfatter vores kunder, medarbejdere, øverst i virksomheden og bestyrelsen. BABOR lever og ånder for KVINDELIG SKØNHED - og ikke kun i udviklingen af skræddersyede aktive formler. Internt er virksomheden også forpligtet til at styrke og støtte selvsikker selvstændige kvinder, der er alene med hinanden.

• skincare
  • kvinder