BABOR fejrer 60 år med professionel hudpleje

BABOR har forsket i 60 år for at gøre hudpleje individuel og perfekt for os.

Den selvsikre, ”se-fremad” attitude er det, der gør det tyske kosmetik-brand mere attraktivt end nogensinde før. ”BABOR er mere luksuriøs og fashion-bevidst end nogensinde”, siger CEO Michael Schummert, "og vi har stadig meget at byde på."

Helt fra idé til færdigt produkt bliver hvert trin lavet i Tyskland. I vores filosofi er skønhed noget meget personligt. Hver creme, lotion og ampul er designet til en specifik hudtype, fordi hud er ligeså individuelt som et fingeraftryk.

Hvad der er blevet et ”Fast Forward” brand i dag, og har vundet de mest krævende fagfolks hjerte, begyndte som en dristig vision i en forskers køkken i Köln.

HY-ÖL filosofien

Da Dr. Michael Babor skabte HY-ÖL i 1956, blev det til grundstenen for det tyske luksushudplejebrand BABOR. Gennem årene har BABOR bundet sig til HY-ÖL filosofien, mens de samtidig har formået at modernisere den.

HY-ÖL indeholder fortsat naturlige olier og urteekstrakter til at rense huden. En nyere tilføjelse til formlen er quillajaekstrakt, som udvindes fra sæbetræets bark og virker som en ”snavsmagnet”. Urteeliksirerne i Phytoactive er blevet komplementeret med et afgiftende ekstrakt af agermåne, som stimulerer hudens stofskifte. Helt siden 1956 har den unikke kombination med HY-ÖL og Phytoactive fejret smuk hud.

• 60 år med hudpleje
  • skønhed

Om BABOR

Det hele startede i 1956 hvor det tyske hudplejemærker BABOR er grundlagt. Det begyndte med en sort rose - symbolet på evig skønhed. Siden begyndelsen har BABOR som pioner inden for professionel hudpleje, sat standarden for hudplejeforskning, og ønsket at fremme individuel skønhed og perfektion.

Hos BABOR er vi i dag fortsat drevet af denne pionerånd i vores lidenskabelige søgen efter individuel skønhed og perfektion. Vi kombinerer forsigtigt de højeste innovative aktive formulationer med vores eksklusive behandlingsmetoder, for at give enestående resultater og en luksuriøs oplevelse.

Tværfaglige teams af forskere og samarbejder med anerkendte universiteter og andre førende videnskabelige institutioner, sikrer at BABOR opnår banebrydende forskningsresultater og den højest mulige ydeevne for sine aktive ingredienser.

BABOR er optaget af bæredygtighed og ansvar, derfor behandler vi vores miljø med den dybeste respekt. Respekt for naturen betyder også at dyreforsøg forbliver fuldstændig bandlyst hos os.