Mød BASF på Scanpack 2012, Gøteborg

Pressemeddelelse   •   Okt 08, 2012 10:00 CEST

Besøg BASF’s stand H04:01 på Scanpack, Skandinaviens førende messe for emballageindustrien på Svenska Mässan i Gøteborg den 23-26. oktober 2012. I år præsenterer BASF et nyt forretningskoncept for bionedbrydeligt plast som f.eks. Closed-loop system for engangsservice.

BASF er verdens førende virksomhed inden for kemisk industri – The Chemical Company. Produktporteføljen strækker sig over alt fra kemikalier, plastmaterialer og forædlingsprodukter til plantebeskyttelsesmidler til olie og gas. Vi forener økonomisk succes med social ansvarlighed og miljøbeskyttelse. Gennem videnskab og innovation gør vi vore kunder i næsten alle brancher i stand til at leve op til samfundets aktuelle og fremtidige krav. Vores produkter og systemløsninger bidrager til bevarelse af ressourcer, sikrer sunde fødevarer og ernæringsprodukter og hjælper med at forbedre livskvaliteten. Vi har opsummeret dette bidrag i vores virksomhedsformål: "We create chemistry for a sustainable future". I 2011 opnåede BASF en omsætning på ca. 73,5 milliarder euro og havde ved årets slutning mere end 111.000 medarbejdere. BASF's aktier handles på børserne i Frankfurt (BAS), London (BFA) og Zürich (AN). Yderligere oplysninger om BASF findes på internettet på www.basf.com eller i det sociale nyhedsrum på newsroom.basf.com.

Kommentarer (0)