Ny General Sales Manager i BASF Construction Chemicals

3. januar tiltrådte Anders Harboe som ny General Sales Manager for den danske Construction Chemicals division i BASF A/S. Anders er 48 år og kommer fra en stilling som CEO i gulvfirmaet Chriscoating A/S. Han har en lang karriere bag sig med 26 år i byggebranchen, hvor han bl.a. har beskæftiget sig med fugefrie gulve, typehuse og tagbelægninger.

Som General Sales Manager vil Anders Harboe fokusere på ledelse og videreudvikling af forretningen indenfor Master Builders Solutions porfeføljen bestående af tilsætningsstoffer til beton, fugefrie gulve, overfladebehandling og betonreparationsprodukter.

Om Construction Chemicals-divisionen

BASF's Construction Chemicals-division tilbyder avancerede kemiske løsninger til nybyggeri, vedligeholdelse, reparation og renovering af konstruktioner. Vores omfattende portefølje indeholder betonadditiver, cementadditiver, kemiske løsninger til underjordiske konstruktioner, vandtætnings-systemer, forseglinger, løsninger til reparation og beskyttelse af beton, specialmørtler, specialgulvsystemer, fliseklæbersystemer, systemer til ekspansionskontrol samt træbeskyttelses-systemer.

De ca. 6000 medarbejdere i BASF's Construction Chemicals-division udgør et verdens-omspændende netværk af byggeeksperter. For at løse de specifikke bygningsmæssige udfordringer kunden møder på vejen fra idé til færdiggørelse af et projekt kombinerer vi vores knowhow på tværs af områder og regioner og trækker på vores erfaringer fra utallige byggeprojekter over hele verden. Vi bruger globale BASF-teknologier såvel som vores dybdegående viden om lokale bygnings-mæssige behov til at udvikle innovationer, der bidrager til vores kunders succes og til at fremme bæredygtigt byggeri.

Divisionen har produktions- og salgssteder i mere end 60 lande og havde i 2016 en omsætning på omkring 2,3 milliarder euro.

Mere information om den danske Construction Chemicals division findes på: www.master-builders-solutions.basf.dk

• Kemikalieindustrien

• basf a/s
  • construction