Ny salgschef for PCI Danmark vil gøre arbejdet lettere for kunderne

Frank Blinkenberg er ny salgschef og virksomhedsansvarlig for PCI Danmark. Med en solid baggrund inden for såvel dansk byggeindustri som inden for internationalt arbejde glæder han sig til at udvikle PCI’s position på det danske byggevaremarked. Det overordnede mål er at gøre arbejdet lettere for håndværkere, ingeniører, arkitekter – ja, alle som arbejder professionelt med betonrenovering, vandtætning og hæfte- og fugeprodukter til kakler, klinker og natursten.

-  PCI tilbyder en spændende verden af produkter, siger Frank Blinkenberg. Sortimentet kendetegnes af kvalitet og innovation. PCI er også et utroligt professionelt firma med en meget effektiv organisation.

Den menneskelige faktor

Frank Blinkenberg har lang erfaring fra byggevareindustrien og blandt de tidligere ansættelser findes Dana Lim, Bostik og Casco. Han brænder for at opbygge virksomheder.

-  Jeg har arbejdet med forretningsudvikling i Danmark, Storbritannien, New Zealand og Vestafrika (Ghana). Fællesnævneren er altid at mennesker laver forretninger med mennesker. Det er ikke nok bare at have gode produkter, du bliver også nødt til at gøre det enkelt at købe og bruge produkterne og ikke mindst at få relevant hjælp og blive godt modtaget.

Praktiske hjælpemidler

PCI satser stort på at udvikle samarbejdet med forhandlere samt at tilbyde både tekniske hjælpemidler og personlig service. Produktinformation og mulighed for at beregne forbrug findes på hjemmesiden og vil også kunne findes i den nye app som snart kan downloades gratis fra Google Play og App Store.

-  Byggemarkedet lever ofte under stramt tidspres og hårde krav. Derfor vil vi gøre det enklere ved at tilbyde produkter som er lette at bruge og som holder i længden.

Fordoblet salg

Kørselsretningen er sat forklarer Frank Blinkenberg:
-  Målsætningen er at fordoble salget frem til år 2016. Jeg tror virkelig på vores sortiment og glæder mig til at gøre det endnu lettere for kunderne at få det bedste resultat.

For mere information, venligst kontakt:

Frank Blinkenberg
Salgschef PCI Danmark / General Sales Manager PCI Denmark
Telefon: +45 73663070  Mobil: +45 40566209 E-post: frank.blinkenberg@basf.com

Maria Bäckestig
Nordic Marketing Manager
Telefon:+46-31 63 98 72 Mobil: +46 705 83 98 72 E-post:maria.backestig@basf.com

• Bygning, ejendom

Om BASF

BASF er verdens førende virksomhed inden for kemisk industri – The Chemical Company. Produktporteføljen strækker sig over alt fra kemikalier, plastmaterialer, forædlingsprodukter og plantebeskyttelsesmidler til olie og gas. Vi forener økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. Gennem videnskab og innovation gør vi vore kunder i næsten enhver branche i stand til at leve op til samfundets aktuelle og fremtidige krav. Vores produkter og løsninger bidrager til bevarelse af ressourcer, sikre ernæringsprodukter samt forbedre livskvaliteten. Vi har opsummeret dette bidrag i vores virksomhedsformål: We create chemistry for at sustainable future. I 2013 opnåede BASF en omsætning på ca. 74 milliarder euro og havde ved årets slutning mere end 112.000 medarbejdere. BASF's aktier handles på børserne i Frankfurt (BAS), London (BFA) og Zürich (AN). Yderligere oplysninger om BASF findes på internettet på www.basf.dk

Om PCI

PCI er en del af BASF. PCI er førende leverandør af flisebelægningsmateriale i Tyskland, Østrig og Schweiz og er en drivende innovatør af nye hæfte- og fugeprodukter til kakler, klinker og montering af natursten. PCI kan endda tilbyde forskellige systemer til trinlydsreduktion og har et bredt produktsortiment for reparation af beton. Mere information om PCI findes på www.pci-danmark.dk.