25 års jubilæum for medarbejder

Herdis Rasmussen har gennem 25 år været ansat hos Bauhaus, der i Danmark har omkring 1.400 ansatte og 16 byggevarehuse.

Den 1. september 2013 kan sælger Herdis Rasmussen fejre 25 års jubilæum hos BAHAUS. Herdis har gennem årene arbejdet med farver, tæpper og gardiner. Dermed har Herdis været en vigtig del af udviklingen hos Bauhaus, der har været i Danmark siden 1988.Varehuskæden har cirka 1.400 medarbejdere i Danmark og 16 byggevarehuse med også planer om at opføre yderligere byggevarehuse i Danmark i løbet af de kommende år.

Herdis Rasmussen blev ansat 1. september 1988, hvor hun arbejdede med farver og gardiner. Siden da har Herdis været omkring blandt andet som teamleiter, og arbejdet med indretning under nyåbninger og ombygninger af eksisterende varehuse. Herdis er uddannet farvehandler.

Herdis Rasmussen har stor ekspertise inden for farveområdet og konceptstyring, og har været med til at præge udviklingen af dette område hos Bauhaus. Herdis Rasmussen nyder stor respekt fra både kunder og kolleger for sin faglighed og hjælpsomhed og yder gerne en ekstra indsats, hvor det er nødvendigt.

Herdis fejres den 30. august 2013 hos Bauhaus i Aalborg.

• Ansættelse, kollektivaftale